اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۴۰۴۲۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

امضای کاوه پای صعود اروپایی شارلروا

در چارچوب مسابقات مرحله سوم پلی‌آف فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ لیگ اروپا، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده را به‌عنوان وینگر و کاوه رضایی را در راس خط حمله داشت، در استاد دو پایس به مصاف پارتیزان، تیم دوم جدول سوپر لیگ صربستان رفت.

ورنزامه ایران ورزشی: در چارچوب مسابقات مرحله سوم پلی‌آف فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۰ لیگ اروپا، تیم شارلروا که مثل همیشه علی قلی‌زاده را به‌عنوان وینگر و کاوه رضایی را در راس خط حمله داشت، در استاد دو پایس به مصاف پارتیزان، تیم دوم جدول سوپر لیگ صربستان رفت.

در دقیقه ۱۱ شارلروا صاحب یک ضربه کرنر در سمت راست زمین شد که ارسال زمینی ریوتا موریوکا را کاوه رضایی با شوتی محکم زد اما دروازه‌بان پارتیزان صربستان واکنش خوبی روی شوت مهاجم ایرانی داشت ولی در ریباند نتوانست ضربه دوریان دسولیل را مهار کند تا تیم بلژیکی به گل برسد.

پارتیزان صربستان در دقیقه ۵۳ کار را به تساوی کشید و در ادامه تلاش شارلروا با حملاتی که قلی‌زاده و کاوه رضایی به وجود می‌آوردند، ثمری نداشت تا بازی با تساوی یک بر یک در نیمه دوم پایان یافته و به وقت‌های اضافه کشیده شود.

نیمه اول وقت‌های اضافه بدون اینکه گلی داشته باشد، خاتمه یافت و تنها اتفاق شاخص آن کارت زردی بود که علی قلی‌زاده در دقیقه ۳+۹۰ دریافت کرد اما با شروع نیمه دوم وقت‌های اضافه شارلروا یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه پارتیزان صربستان به دست آورد که کاوه رضایی با شوتی استثنایی و به کمک تیرک عمودی دروازه توپ را تبدیل به گل کرد تا خوشحالی را به اردوی گورخرها بیاورد.

یاران رضایی و قلی‌زاده موفق شدند از تک گل ارزشمندی که کاوه به ثمر رسانده بود، تا پایان مسابقه محافظت کنند و در نهایت به پیروزی دو بر یک برسند تا راهی مرحله نهایی پلی‌آف لیگ اروپا شوند. شارلروا در شب پیروزی مهم مقابل پارتیزان صربستان، علی قلی‌زاده را تا دقیقه ۱۱۱ و کاوه رضایی را تا دقیقه ۱۱۷ در ترکیب داشت تا لحظات پایانی را با ترکیب هجومی دنبال کند.

شارلروا بلژیک ساعت ۲۰:۳۰ پنجشنبه شب هفته آینده (دهم مهرماه) در آخرین مسابقه مرحله پلی‌آف لیگ اروپا باید مقابل لخ پوزنان لهستان قرار بگیرد تا در صورت برتری در این دیدار حساس راهی مرحله گروهی این رقابت‌ها شود. کاوه رضایی در حالی توانست یک گل طلایی را در مسابقه اروپایی شارلروا به ثمر برساند که در پنج مسابقه اخیرش برای این تیم فوق‌العاده کار کرده و پنج گل در ژوپیلر لیگ بلژیک به ثمر رسانده بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نفس شما همیشه گرم باشد...انشالله همینطور پله های ترقی را طی کرده و به نوک قله فوتبال دنیا برسی...همینطور برای تیم ملی کشور عزیزمان بدرخشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج