adexo3
۱۰۴۴۶۰۸
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

و استقلالی که از استراماچونی به فکری رسید

انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال، حسی دوگانه را در بین هواداران این باشگاه برانگیخته است.

ورزش سه: انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی استقلال، حسی دوگانه را در بین هواداران این باشگاه برانگیخته است.

محمود فکری با سابقه درخشان در دوره بازیگری در تیم فوتبال استقلال در حالی امروز توافق نهایی خود را به عنوان مرد اول نیمکت استقلال با مسئولان این باشگاه انجام داده که باشگاه استقلال در یکسال گذشته، ۴ فرد مختلف را روی نیمکت خود داشته است.

از آندره آ استراماچونی و صالح مصطفوی گرفته تا فرهاد مجیدی و در نهایت مجید نامجومطلق. ۳ مربی که پس از سرمربی ایتالیایی روی نیمکت استقلال نشستند اما هرگز محبوبیت، مشروعیت و توفیق او را به دست نیاوردند. این سه در تمام این دوران تحت تأثیر نام بزرگی بودند که از ایتالیا به تهران آمده و همه را مسحور خود کرده بود.با این وصف و در شرایطی که با ناکامی قابل انتظار استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، انتظار هواداران به حضور مجدد استراماچونی یا انتخاب یک گزینه مناسب و قانع کننده برای هدایت استقلال در فصل آینده بود، در نهایت محمود فکری به عنوان سرمربی جدید آبی ها معرفی شد.

البته فکری به عنوان یک بازیکن، کاملا خوش سابقه و حتی محبوب هواداران استقلال است اما به عنوان سرمربی توفیق خاصی به دست نیاورده است و به جز حضور کوتاه در شیرین فراز در لیگ هشتم، به عنوان سرمربی لیگ برتری تنها ۱۱ بار بر روی نیمکت تیم نساجی نشسته است که این مسئله نشان می دهد با وجود اینکه چندان جوان هم نیست، تجربه مناسبی برای حضور بر روی نیمکت پر التهاب استقلال را ندارد.البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که فکری به واسطه سابقه طولانی اش در استقلال با حال و هوا و جو باشگاه آشناست و شاید بتواند به سازماندهی تیم فوتبالی بپردازد که به دلیل مشکلات و مسائل تمام نشدنی حالا در هم ریخته تر از همیشه به نظر می رسد.

البته مورد مشابه فکری، استخدام علیرضا منصوریان برای باشگاه استقلال است که او نیز در با وجود آنکه پایان سال اول نتایج خوبی با استقلال گرفت، اما در نهایت کارش با باشگاه مورد علاقه اش نیمه تمام ماند.منصوریان که پیشکسوت فکری در موضوع کاپیتانی محسوب می شود، در حال حاضر هدایت باشگاه تراکتورسازی را برعهده دارد و یکی از چند کاپیتانی است که امتحانشان را در استقلال به نوعی پس داده اند. چهره هایی که البته دوره آنها هنوز تمام نشده و چه بسا باز هم از بین آنها افراد جدیدی سرمربی استقلال بشوند. افرادی مثل مهدی پاشازاده، فرهاد مجیدی، محمد تقوی و حتی جواد نکونام که با وجود سابقه کم در استقلال، از مدعیان جدی حضور بر روی نیمکت آبی ها به شمار می آمد.

در نهایت و درحالیکه باید برای فکری آرزوی موفقیت کنیم، اما او در حالی استقلال را در دست خواهد گرفت که ناظران بیرونی آن خوش بینی شروع کار را برای او در نظر نگرفته اند. اما شاید در فوتبال عجیب ایران، که غیرممکن های مختلفی در آن رخ می دهد، اتفاق عجیبی بیفتد و فکری توانست حتی در سایه آندره آ استراماچونی بیرون بیاید اگرچه انجام این ماموریت دشوار به تجربیات و دانشی احتیاج دارد که در این چند سال فقط یک نفر به آن مسلح بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا رو شکر کم کم داره دستهای پشت پرده وزیر و رفقاش رو میشه!

      پاسخ ها

      • مهیار

        رو شده داداش. هر کی سرش تو برف بوده بعد اینم میمونه

      • AOAOAO

        وای الان لنگی ها از غصه همه دارند زجه میزنند
        لنگی ناراحت باش و از این عصبانیت بمیر

    • ایرانی

      خخخخخ
      از اولش هم قضیه استراماچونی سیاه بازی بود و وقت کشی!!!!

    • رضا راد

      سال دیگه حتی اسم استقلال هم نمیمونه

    • بدون نام

      سالی ده ملیاردم بگیرن حقشونه نوش جونش کورشه کیسه بابا عربستانی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج