۱۰۴۶۹۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رسول‌پناه: انتظار داشتیم طرفداران کمک کنند اما پولی نگرفتیم!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: امروز بخشی از مطالبات برانکو تامین شد و امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم تمام مطالبات وی را پرداخت کنیم.

خبرورزشی: مهدی رسول پناه روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: امروز بخشی از ارز مورد نیاز برای پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ تامین شد. ۲۵۰ هزار یورو امروز تامین شد و این پول را ارسال کردیم. فردا این پول به حساب برانکو خواهد نشست. همچنین فردا نیز بخشی دیگر از ارز مورد نیاز قرار است که تامین شود. تلاش می‌کنیم در این چند روز تسویه کنیم. کارمزد انتقال پول را هم پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: هواداران نگران هستند. انتظار داشتیم هواداران کمک کنند اما هیچ پولی از آنها دریافت نکردیم. از طرفی انتظار داشتیم از سوی کارگزار باشگاه هم کمک دریافت کنیم که این کار نیز صورت نگرفت. منابع باشگاه برایمان مهم است.

وی در مورد افزایش قرارداد شجاع خلیل‌زاده تصریح کرد: در مورد شجاع جلسه هیات مدیره پس‌فردا برگزار می‌شود. الان تمام فکر و ذکرمان معطوف به حل مشکل برانکو است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص ناراحتی یحیی گل‌محمدی از شرایط تیمش خاطرنشان کرد: یحیی ناراحتی نداشت. بحث بازیکنان در هیات مدیره مطرح خواهد شد.

رسول‌پناه در رابطه با جلسه‌اش با بشار رسن خاطرنشان کرد: بشار امروز آمد و فردا هم قرار است در حضور مدیر و سرمربی تیم جلسه‌ای را در مورد این بازیکن برگزار کنیم. نقل و انتقالات نیز ادامه دارد و مدارک مجوز حرفه‌ای را آپلود کرده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج