adexo3
۱۰۴۸۲۴۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

خروج کاپیتان النصر از نقشه‌های ویتوریا

بازیکن سرشناس تیم ملی عربستان و کاپیتان تیم النصر بعد از ۹ سال حضور در این تیم با قراردادی ۲.۵ میلیون ریالی به الاتحاد سعودی پیوست.

ورزش سه: بازیکن سرشناس تیم ملی عربستان و کاپیتان تیم النصر بعد از ۹ سال حضور در این تیم با قراردادی ۲.۵ میلیون ریالی به الاتحاد سعودی پیوست.

عمر هوساوی یکی از بازیکنان مطرح فوتبال عربستان و باشگاه النصر سرانجام بعد از یک دهه حضور در این تیم با الاتحاد به توافق رسید. هوساوی که با پیشنهاداتی از سوی الاهلی و الشباب عربستان نیز مواجه بود ، به این دلیل از النصر جدا شد که در برنامه های روی ویتوریا برای فصل آینده نامش دیده نمی شد.

النصر بعد از شکست برابر پرسپولیس و حذف از لیگ قهرمانان با وجود هزینه هنگفتی که کرده بود ، حالا قصد دارد تغییراتی اساسی را توسط سرمربی پرتغالی ایجاد کند که یکی از آن ها جدایی چند بازیکن قدیمی از جمله عمرهوساوی است.

خروج کاپیتان النصر از نقشه‌های ویتوریا

هوساوی از سال 2013 در تیم ملی عربستان نیز حضور داشته و در رقابت های جام جهانی 2018 در ترکیب این تیم حضور داشت. در اولین بازی برابر روسیه که با شکست 5 بر صفر عربستان همراه بود یکی از بازیکنان اصلی تیم بود.

هوساوی در لیگ قهرمانان آسیا نیز چندباری مقابل تیم های ایرانی بازی کرده است. او البته در سه بازی که امسال النصر برابر سپاهان(2بار) و پرسپولیس از سوی ویتوریا شانس بازی پیدا نکرد. در دو دوره قبلی او چهار بازی در ترکیب النصر برابر ذوب آهن انجام داد که 3 باخت و تنها یک مساوی برابر نماینده ایران به دست آورد.

هوساوی در سال 2015 دو بار برابر پرسپولیس و در سال 2011 دو بار در ترکیب النصر مقابل استقلال بازی کرده است. در دو بازی برابر پرسپولیس النصر یک برد سه بر صفر به دست آورد اما در ورزشگاه آزادی با تک گل مهدی طارمی شکست خورد. این همان مسابقه ای است که طارمی آن خوشحالی جنجال برانگیزش را انجام داد.

در دو بازی مقابل استقلال نیز این مدافع وسط سرشناس تیم ملی عربستان یک برد دو بر یک در جده (گل حنیف عمران زاده برای استقلال) و یک شکست دو بر یک در تهران(با گل های فرهاد مجیدی و هوار ملامحمد برای استقلال) شکست را تجربه کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج