۱۰۴۹۳۸۸
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پنجره‌ای که بسته است؛ شفر بلای جان آبی‌ها

اگرچه باشگاه استقلال اعلام کرده مبلغ ۲۰۰ هزار یورو را به حساب وینفرد شفر واریز کرده تا گامی کوچک برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی برداشته شود، اما این مربی با عصبانیت در گفت و گویی اعلام کرده به جای مبلغی از طلبش تنها یک پیام صوتی از سوی آبی‌ها دریافت کرده است.

روزنامه خراسان: اگرچه باشگاه استقلال اعلام کرده مبلغ ۲۰۰هزار یورو را به حساب وینفرد شفر واریز کرده تا گامی کوچک برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی برداشته شود اما این مربی با عصبانیت در گفت و گویی اعلام کرده به جای مبلغی از طلبش تنها یک پیام صوتی از سوی آبی ها دریافت کرده است. وینفرد شفر در خصوص اینکه آیا پولی به حساب وی واریز شده یا خیر اظهار داشته: «من با وکیلم امروز(دیروز) ساعت ۱ ظهر (به وقت آلمان) صحبت کردم و هیچ پولی به حسابم واریز نشده است.

آخرین پیغامی که از باشگاه استقلال گرفتیم، یک پیام صوتی در یکشنبه شب گذشته بود که قول دادند پرداخت‌ها به زودی انجام می‌شود اما ما تا به حال دهها پیغام شبیه این، برای ماه جاری گرفته‌ایم!» البته این اتفاق قابل پیش‌بینی بود چرا که به دلیل تحریم‌ها، امکان انتقال پول از ایران به آلمان وجود ندارد. به همین دلیل شفر به آنها شماره حسابی در کرواسی داده است اما ظاهرا بحث مربوط به کل قاره اروپاست و امکان واریز پول از مبدا ایران به حساب شفر در کرواسی هم وجود ندارد. شفر از استقلال تقاضای یک و میلیون و هفتصد هزار یورو کرده بود که پس از شکایت او و دفاع استقلال در دوران مدیریت امیرحسین فتحی و همچنین قراردادی که او با تیم بنی یاس امارات بست استقلال فقط به پرداخت ۲۰۰ هزار یورو محکوم شد.

استقلال که خودش را برنده این پرونده می‌دانست بر عکس پرسپولیس در ماجرای حکم برانکو، به دادگاه کاس هم شکایت نکرد. ۲۰۰ هزار یورو به علاوه طلب ۳۵۰ هزار یورویی شفر (حقوق شفر ماهیانه در استقلال ماهی ۷۰ هزار یورو بود و او ۵ ماه آخر حضورش در استقلال را حقوق نگرفته بود) عدد طلب شفر را به ۵۵۰ هزار یورو رساند که با دیرکرد و مالیات این رقم به ۶۰۰ هزار یورو رسیده است. استقلال در دوران سعادتمند برای پرداخت این رقم، فعالیتی نکرد تا پنجره استقلال بسته شود. این درحالی است که پرسپولیس با کمک وزارت امورخارجه پول را به عمان رساند و حتی گفته می‌شود این انتقال پروازی بوده است اما استقلال هنوز نتوانسته پول را به حساب شفر واریز کند. تا پول به حساب شفر واریز نشود، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز نخواهد شد. اما این تنها مرثیه آبی‌ها برای بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی نیست. استقلال به غیر از شفر، باید حدود ۱۵۰ هزار دلار پول بودوروف و ۷۰ هزار دلار پول لکیچ را هم بدهد. غیر از اینها حدود ۳۰ هزار دلار پول باشگاه پاختاکور(ایسما) و ۹۳ هزاردلار پول جپاروف هم باید به آنها داده شود. وضعیت استقلال از این نظرها اصلا خوب نیست و البته حکم شکایت استراماچونی هم در راه است و او تقاضای غرامت یک میلیون و ششصد و هشتاد هزار یورویی کرده است که با دیرکردها و مالیات می‌تواند به رقم دو میلیون یورو نزدیک شود و شانس استراماچونی هم برای پیروزی زیاد است.

به شکایت استراماچونی، شکایت دستیارانش را اضافه کنید. طلبکاران داخلی هم که سیاهه‌ای دراز دارند. با توجه به نرخ کنونی ارز که مرتب صعود و سقوط می‌کند، با حساب سرانگشتی که قیمت دلار در حال نگارش این گزارش ۲۸۶۰۰ و یورو ۳۳۹۰۰، استقلال به غیر از طلبکاران داخلی‌اش، به ۹۷ میلیارد و ۹۴۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان نیاز دارد. با این اوصاف فعلا به نظر نمی‌رسد پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شود و البته اوضاع روز به روز برای استقلالی‌ها بدتر هم می‌شود.

اگر استقلال نتواند تا ۱۵ روز آینده پنجره خود را باز کند ممکن است آبی‌ها نتوانند در شروع لیگ از خریدهای جدید خود استفاده کنند هرچند که فصل نقل و انتقالات تا ۲۸ آبان ماه ادامه خواهد داشت. آبی‌ها در حال‌ حاضر رشیدمظاهری، حسین مرادمند، متین کریم‌زاده، بابک مرادی، احمد موسوی و مهدی مهدی‌پور را جذب کرده‌اند و داریوش شجاعیان هم که فصل پیش نامش از لیست استقلال خارج شده بود تا باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی نمی‌تواند قراردادش را ثبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهردادآبادانی۴فقطپوکر

      شفر خوب داره انتقام میگیره تا نشون بده بیفرهنگی اون رو

      پاسخ ها

      • پخبلنگ

        تو چرا همش اخبار استقلالو دنبال میکنی .مگهلنگی نیستی

    • بدون نام

      مهرداد از سوزشش داره مینویسه
      چکارش داری ، بزار اونقدر بنویسه تا بترکه خخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج