adexo3
۱۰۴۹۹۹۴
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

استقبال پرسپولیسی‌ها از تعویق لیگ

با اعلام سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا، لیگ برتر با یک هفته تاخیر آغاز خواهد شد که این موضوع با استقبال پرسپولیسی‌ها روبرو شد.

خبرورزشی: با اعلام سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا، لیگ برتر با یک هفته تاخیر آغاز خواهد شد که این موضوع با استقبال پرسپولیسی ها روبرو شد.

طبق اعلام ستاد مبارزه با شیوع کرونا، لیگ برتر با یک هفته تأخیر برگزار خواهد شد. فصل بیستم لیگ قرار بود از روز ۱۰ آبان کلید بخورد و در این راستا، عصر روز دوشنبه گذشته سازمان لیگ نیز ساعت و ورزشگاه محل برگزاری هفته‌های اول و دوم را به اهالی فوتبال اعلام کرد ولی صبح دیروز (سه‌شنبه) بود که با ابلاغ محمداسد مسجدی سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی شروع مسابقات لیگ برتر بیستم به تاریخ ۱۶ آبان ۱۳۹۹ موکول شد.

با این حال، پرسپولیسی‌ها منتظر رقم خوردن این اتفاق بودند زیرا یحیی گل‌محمدی بارها به زمان شروع لیگ معترض بود و اعتقاد داشت بعد از فشار شدیدی که بازیکنان این تیم در قطر متحمل شدند، شروع رقابت‌های لیگ می‌تواند بدن بازیکنانش را با افت شدیدی مواجه کند. به همین خاطر او از مدیران باشگاه خواست نامه‌نگاری کرده و سوپرجام روز ۵ آبان را به تعویق بیندازند که این موضوع با موافقت تراکتور همراه شد و آن دیدار به نیم‌فصل موکول شد اما حالا سازمان لیگ مجبور شد بازی‌های هفته نخست را از روز ۱۰ آبان به ۱۶ آبان منتقل کند و این موضوع، تغییرات عمده‌ای در تقویم سازمان لیگ به وجود می‌آورد.

به هر حال یحیی و شاگردانش قطعاً از این تغییر خوشحال و شاد هستند زیرا ایجاد فاصله بیشتر برای استراحت و تمرینات با حضور همه بازیکنان می‌تواند شرایط پرسپولیس را بهبود ببخشد. با اینکه دیروز قرار بود بازیکنان ملی‌پوش در محل تمرین حاضر شوند اما فقط دو نفر آمدند و همچنین پرسپولیس کامل نیست و با همه بازیکنانش تمرین نمی‌کند. ایجاد تغییر در زمان بازی‌ها می‌تواند به سود سرخپوشان پایتخت باشد و آنها اصلاً از این موضوع ناراحت و نگران نیستند که قرار است با کمی تأخیر، لیگ را استارت بزنند.

بد نیست بدانید با توجه به شرایط چهار فصل اخیر پرسپولیس و همچنین صعود این تیم به فینال آسیا پس از جذب هفت بازیکن جدید، همچنان می‌توان سرخپوشان پایتخت را به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیستم خطاب کرد. به همین علت، یحیی گل‌محمدی اصلاً دوست ندارد تیم تحت هدایتش، امتیازات هفته‌های نخست را به خاطر خستگی بازیکنانش از دست بدهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ک ا

      گل محمدی گفته بود یه هفته دیرتر شروع کنیم که......
      وزارت کجایی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وزارت سرش به کیسه کشا گرمه

      • بدون نام

        بد جور عقده ایی شدید

      • بدون نام

        سوگلی وزارت و تیم حکومتیه دیگه این لنگ، کار هر ساله ی این جاعلان هست و تازگی نداره

    • ل مثل لنگی ق مثل قشقایی

      هر تصمیمی که سازمان لیگ میگیره برای راحتی سوگلی وزارته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سوگولی وزارته که وزیر کیسه کش باعث میشه قراردادی کیسه 2 برابر بشه و به بازیکن پرسپولیس پیشنهاد 7 میلیاردی بدن در صورتی ک خود پرسپولیس بیشتر از 2ونیم نباید بده بهش. سوگولیه که طلب بازیکنای خارجی رو شبونه میتونید بدید ولی پول برانکو بعد 2 سال هنوز پرداخت نشده. پول شوفر هم بعد اون چونی داره پرداخت میشه. #وزیر پرسپولیسی

    • پوکر

      کیسه کشا به زمین و زمان میزنن که بی عرزگیشون را در لیگ واسیا وحذفی را ماس مالی کنن

    • پوکر

      فعلا هم به نفع کیسه کشا شده پرسپولیس که بازی کن گرفته ودر امادگی کامل هستن این کیسه کشا هستن که همیشه عقب هستن این تعویق هم به خاطر اماده شدن کیسه هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج