۱۰۵۳۵۸۸
۲۷ نظر
۵۰۰۳
۲۷ نظر
۵۰۰۳
پ

حمله سیدجلال: هر بازیکنی خواستند جذب کردند

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به فینال آسیا رفتیم، اما انگار هر چه بیشتر موفقیت کسب کردیم، هجمه‌های بیشتری به ما وارد شده است.

خبرآنلاین: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما به فینال آسیا رفتیم، اما انگار هر چه بیشتر موفقیت کسب کردیم، هجمه‌های بیشتری به ما وارد شده است.

سید جلال حسینی درباره آخرین وضعیت سرخپوشان پیش از آغاز بیستمین دوره لیگ برتر اظهارداشت: کار نه فقط برای پرسپولیس بلکه برای همه تیم‌ها سخت است. از طرفی در این چند سال فشار زیادی روی پرسپولیس وارد شد و کمتر کسی فکر می‌کرد که با این همه فشار و هجمه‌های گوناگون، ما بتوانیم چنین عملکرد درخشانی داشته باشیم. پس از این چند سال موفقیت، فشار زیادی از بیرون از مجموعه باشگاه به ما وارد شد. در این چند سال بازیکنان خوب و زیادی از ما جدا شدند که امسال اوج آن بود. امسال بازیکنان زیادی از پرسپولیس جدا شدند و متاسفانه روند سال‌های گذشته تکرار شد؛ هرچند که شرایط این فصل سخت‌تر است چرا که بازیکنان بیشتری از ما جدا شدند و این مسائل کار را مشکل می‌کند.

وی ادامه داد: با همه این مسائل و سختی‌هایی که وجود داشت توانستیم کارهای بزرگ انجام دهیم اما امسال با سال‌های گذشته متفاوت است. با وجود همه فشارها و هجمه‌هایی که به ما وارد شده کادرفنی و بازیکنان کار خودشان را کردند. ما به فینال آسیا رفتیم اما انگار هر چه بیشتر موفقیت کسب کردیم هجمه‌های بیشتری به ما وارد شده است که این مسائل کار را سخت می‌کند. متاسفانه مشکلات زیادی داریم.

کاپیتان پرسپولیس افزود: بازیکنان خوبی این فصل از ما جدا شدند اما می‌بینیم برخی از تیم‌های دیگر خیلی راحت‌تر مسائل‌شان حل می‌شود. با وجود اینکه بیشترین درآمدزایی را در این دو سه سال اخیر داشتیم اما کمترین دریافتی به بازیکنان پرسپولیس رسیده و هرچه بیشتر تلاش کردیم بیشتر ضربه خوردیم. از طرف دیگر افرادی بوده و هستند که هر چه خواستند صحبت کردند و حرف‌هایی زدند تا به ما هجمه وارد کنند. همه می‌بینند که چه کمک‌هایی به برخی از تیم‌ها شده و چه پول‌هایی به آنها رسیده است.

سیدجلال حسینی ادامه داد: این تیم‌ها بیشتر از همه تیم‌ها بازیکنان می‌گیرند، هر بازیکنی را که می‌خواهند جذب می کنند و خیلی راحت بازیکنان سابق خود را برمی‌گردانند. در این چند سال صحبت از نظارت روی باشگاه‌ها بوده اما این نظارت‌ها فقط روی باشگاه پرسپولیس است و انگار روی کار بقیه باشگاه‌ها نظارتی نیست. نظارت داشتن خیلی هم اتفاق خوبی است و ما از آن استقبال می‌کنیم اما نه اینکه این موارد فقط برای پرسپولیس وجود داشته باشد. این حرفا کاملا قابل اثبات است. امیدوارم مدیران گذشته و فعلی باشگاه بگویند که چه فشارها و نظارتی روی پرسپولیس بوده است تا همه متوجه این موضوع بشوند. در عمل اما روی بقیه باشگاه‌ها چنین نظارتی نیست.

وی افزود: این باشگاه‌ها هر زمان خواستند بازیکنان گرانقیمت جذب کردند اما برای ما این مسائل امکان‌پذیر نیست. ما در این سه سال برای دومین بار است که به فینال لیگ قهرمانان آسیا می‌رویم اما انگار نه انگار. چرا این مشکلات برای پرسپولیس وجود دارد؟ چرا سایر تیم‌ها اگر مشکلی هم دارند خیلی راحت‌تر مشکلات‌شان حل می‌شود؟ ما در این چند سال هر چه بیشتر تلاش کردیم بیشتر ضربه خوردیم و این اصلا خوب نیست.

حسینی درباره بازی با سایپا که در هفته اول لیگ برتر بیستم قرار است برگزار شود افزود: سایپا تیم خوب و جوانی است که همیشه مقابل ما با همه توان بازی کرده است اما ما برای موفقیت و کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. با این همه کار سخت است. اگر از من بپرسید باید بگویم امسال همه بازی‌ها سخت و مشکل خواهد بود و بازی آسان دیگر وجود ندارد.

کاپیتان پرسپولیس درباره حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا که کمتر از ۵۰ روز دیگر در دوحه قطر برگزار خواهد شد و اینکه به عنوان کاپیتان تیم چقدر به قهرمانی در این مسابقات امیدوار هستی گفت: کادر فنی و بازیکنان تا اینجا تلاش خود را کردند که به این جایگاه رسیدیم اما گاهی کار از دست کادر فنی و بازیکنان خارج می‌شود. باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما برای بازی فینال واقعاً دشواری‌های زیادی پیش روی ماست. احسان پهلوان، عیسی آل‌کثیر، وحید امیری، شجاع خلیل زاده و ... را همراه نداریم. وقتی چند تا از بهترین بازیکنان همراه شما نباشند کارتان مشکل‌تر از قبل می‌شود. کادر فنی روزهای سختی را پشت سر گذاشته همه تلاشش را کرده تا پرسپولیس به موفقیت برسد اما باید پذیرفت که کار آسان نیست.

سیدجلال درباره بازی با گل گهر که آخرین بازی تدارکاتی پرسپولیس پیش از آغاز لیگ برتر بود و روز گذشته با برد سرخ‌پوشان همراه شده اظهار داشت: بازی بسیار پر فشاری برای هر دو تیم بود. اصولاً تیم‌های آقای قلعه‌نویی قلدر هستند و پر توان ظاهر می‌شوند. بازی دیروز هم برای هر دو تیم بازی سختی بود و فکر می‌کنم هم ما و هم گل گهر محک جدی برای این بازی خوردیم. در کل به نظر من این است که این بازی بسیار مفید بود و امیدوارم که اثرات آن را در لیگ برتر ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هوچی لنگی شرم و حیا هم چیز خوبیه؛عقده حقارتتون تموم شدنی نیست

    • یاسر

      آخه هوچیگر دیگه چه کاری مونده که برا شما نکرده .خاک تو اوسر وزیر بی عرضه.بموقع پنجره را میبنده بموقع هم باز میکنه

    • خان

      عشقی کاپیتان

    • تاج کبیر

      ای نمک نشناس بابا مسعود ناراحت میشه

    • تاجی

      نمیخواد جوش بزنی تو این ۴ سال ھر فصل ۱۰ بازیکن از سرورت جدا میشد کہ میگفتی ھمہ چی خوبہ بابا کلا شما یہ طارمی رفتہ با یہ محرمی کدام بازیکنتون بہ خاطر بی پولی رفت حتما رضاییان رفیعی مصلح اینا رو میگین اینا نرفتن نخواستینشون ما اگہ بخواھیم اون کسایی کہ از لیست خط خوردن بگیم کہ تو این چندسال ۵۰ تا بازیکن از دست دادیم

    • بدون نام

      امسال 3-4 بازیکن از دست دادید و فریادتان بلند شده . تاج هر سال 10 - 15 بازیکن می رفتن و ما متوهم بودیم !!!

    • بدون نام

      تا وزیر رو دارید غصه نخور امسال هم قهرمانان میشین آقای حسینی اینا رو جلو جلو میگید که بعد نگید وزیر کمکتون نکرد

    • بدون نام

      رو که رو نیست

    • قهرمانی آسیا استقلال خار چشم لنگیا

      الهه هوچیگری

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جون من اون که روزبه چشمی

      • بدون نام

        کیسه دیگه قدیمی شده باید بگیم گونی

    • اکبر

      خدا جای حق نشسته بذار هرچی بازیکنه اونا بگیرن ولی آخر سر این ما هستیم که میریم فینال آسیا این ما هستیم که قهرمان میشیم این ما هستیم که بازیکن گمنام رو تبدیل به ستاره میکنیم ما هستیم که بازیکن 31 ساله رو ستاره آسیا میکنیم ما هستیم که بازیکن دیپورتی بلژیک رو میرسونیم به اوج تا بره و از کیسه تنان 7 میلیارد بتیغه ما هستیم که مهاجم بی نام و نشان رو از راه آهن میگیریم و آقای گل لیگ میکنیمش بله ما پرسپولیس کبیر هستیم

      پاسخ ها

      • سیدحبیب پرسپولیسی

        احسنت، بسوز کیسه کش

      • لنگ حموم

        از این فصل به معلوم میشه بازم میتونید این کارا و بکنید یا نه،لنگی کار هوچی گری هست

      • لن گی

        اونا بازیکن بگیرن؟شما نبودین که با بازیکنهای جدیدتون رفتین بازیهای آسیایی؟یا فکر میکنین دوبار باید هفت تا هفت تا بازیکن بگیرین؟حواست هست چی میگی؟سه. ماهه که پنجره تاج بسته س میدونی؟

    • حسین

      چقدر روش زیاده

    • طاهرخانی

      آخرت پر رویی

    • یک ارتشی سرخ

      عشق فقط تیم کبیر پرسپولیس ایران و ارتش سرخ اسیا

    • پدرام

      سید پارسال۱۷ تا از استقلال رفت چی؟
      چقدر از تراکتور رفته چندتا ازسپاهان ؟
      ذوب آهن داغون شده شهر خودرو را غارت کردید والی آخر
      تو تحفه وتیمت نورچشم وزیر ودردانه هستید یک کم خجالت بکشید! ...
      لنگ حکومتی!

    • بدون نام

      اینا که تو زمین قهرمان نمی شن با هوچیگری قهرمانی رو از بابا مسعود میگیرن

      پاسخ ها

      • داش علی

        اره.تو اسیا هم دو بار رفتیم فینال با کمک کی بود اونا

    • شیشپولیس حکومتی منفور

      چرا این لنگیا حکومتی انقدر بی چشم رو هستن.واقعا چرا؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما حکومتی هستیم

    • perspolis el grande

      جالبته که شرایط کیسه در چهار سال سلطانیفر به مراتب بهتر از هفت سالشون با خسروانی و زمان تاج بود که اینقدر بهش مینازن،آقا شما از اول هم هیچی نبودید،چهارجانبه کوپا امجدیه رو فقط عشق است.خخخخ

    • بدون نام

      کدوم فشار .فشار وزارت .فشار داور

    • همت

      بسه دیگه پول پرست بیا برو خونت

    • اصلان

      پدرام کیسه کش
      ۱۷بازیکن رفت چون استرا نخواست
      میخواست از بیست بازیکن جدید بجای ۱۷خروجی
      پورسانت بگیره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج