اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۶۳۲۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شروع نگران‌کننده داوری‌های لیگ بیستم

هفته نخست لیگ بیستم با ۷ بازی پیگیری شد که ثمره آن صدرنشینی نساجی و شهرخودرو و طلسم‌شکنی استقلال پس از ۴ فصل بود.

روزنامه خراسان: هفته نخست لیگ بیستم با ۷ بازی پیگیری شد که ثمره آن صدرنشینی نساجی و شهرخودرو و طلسم‌شکنی استقلال پس از ۴ فصل بود. همچنین پرسپولیس در تهران و تراکتور در تبریز متوقف شدند و سپاهان هم شکست خورد. اما هفته اول لیگ برتر با نکات نگران‌کننده‌ای همراه بود که مهمترین آن اشتباه‌های تاثیرگذار داوری در همین هفته اول بود.

در دیدار روز جمعه ذوب‌آهن و فولاد در اصفهان، در حالی که بازی با نتیجه ۲-یک به سود میزبان بود، داور در ثانیه‌های پایانی یک پنالتی اشتباه(به زعم کارشناسان داوری) به سود فولاد اعلام کرد که گل شدن این پنالتی در نتیجه این بازی تاثیرگذار بود. اشتباه تاثیرگذار بعدی در دیدار تراکتور و نفت مسجدسلیمان رخ داد که داور خطا روی میثم تیموری، بازیکن تراکتور در محوطه جریمه حریف را پنالتی تشخیص نداد. این در حالی است که بسیاری از کارشناسان داوری از جمله نوید مظفری معتقدند داور باید یک پنالتی به سود تراکتور اعلام می‌کرد.

همچنین در بازی استقلال و مس رفسنجان، رضا عادل برخورد رضاوند با مدافع مس در نیمه نخست را پنالتی تشخیص نداد اما با خوش‌شانسی، استقلال پیروز این نبرد شد و اشتباه او در نتیجه تاثیری نگذاشت. رخ دادن چنین اشتباه‌هایی در داوری فوتبال، آن هم در فوتبال کم‌امکانات ما طبیعی است اما کمیته داوران وظیفه دارد خیلی زود و در همین هفته‌های ابتدایی مانع افرایش این اشتباه‌ها شود تا لیگ بیستم به حاشیه نرود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج