۱۰۵۸۵۹۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

کونته: کلوپ هم ۴ سال جام نبُرد

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد این تیم برای بازگشت به جمع مدعیان به زمان نیاز دارد.

ورزش سه: آنتونیو کونته، سرمربی اینتر مدعی شد این تیم برای بازگشت به جمع مدعیان به زمان نیاز دارد.

نراتزوری فصل را خوب آغاز نکرده و نتایج پرفراز و نشیب این تیم هواداران را نسبت به عملکرد آنتونیو کونته کمی ناامید ساخته است. اما این سرمربی پرافتخار ایتالیایی تاکید کرد یورگن کلوپ نیز در سالهای اول حضور در لیورپول موفق به فتح جام نشد و این پروسه زمان بر خواهد بود.

آنتونیو کونته گفت: "غیبت کریستن اریکسن در ترکیب؟ تصمیمات من بنا به مصلحت تیمی است نه یک بازیکن خاص. بازیکنان اینتر باید برای پیاده شدن ایده و یک پروژه کارآمد باشند تا بتوانند در سطح ملی و بین المللی رقابت کنند. بازیکنان مدرن باید سریع، قوی و مقاوم باشند و اگر به باشگاهی مثل اینتر بپیوندید، این روش امری طبیعی است.

آرتورو ویدال بازیکن بزرگی بوده . همیشه می داند در زمین چه کاری انجام دهد. او به دو هفته تمرین کامل نیاز دارد اما ما به طور مداوم بازی می کنیم و او باید در جریان مسابقات به بهترین فرم برسد.

درآمد یک سرمربی با آنچه در دوران کاری خود انجام داده تعیین می شود. هیچ کس در فوتبال چیزی به شما هدیه نمی دهد و حتی یورگن کلوپ در چهار سال اول حضور در لیورپول نیز فاتح هیچ جامی نشد. هیچ چیز برنده نشد. ساختن تیمی در سطح بهترین تیم های جهان به زمان و خریدهای مهم نیاز دارد. طی سالهای گذشته یک تیم کاملاً به فوتبال ایتالیا مسلط بوده و در این شرایط فاصله با رقبا زیاد می شود. شما نتیجه داخل زمین را می بینید، اما نتایج با کار کردن در طول هفته ها رقم می خورد. شما باید روی همه جزئیات کار کنید.

وقتی به اینتر آمدم هیچ چیز نه از امکانات، نه محیط، نه اعضای باشگاه و نه بخش پزشکی نمی دانستم و دانستن این موارد زمان بر است. اکنون من همه موارد را می دانم و این یک مزیت بزرگ است.

تمام تلاش ما صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان است. در این سه دیدار نتیجه مورد نظرمان حاصل نشده، اما نشان دادیم که می توانیم در این رقابت ها بمانیم و تلاش می کنیم این اتفاق رخ دهد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج