اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۵۹۶۴۸
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش فدراسیون به خرید زمین توسط اصفهانیان

فدراسیون فوتبال نسبت به داد و ستد خرید زمین در شمال کشور توسط سرپرست کمیته داوران واکنش نشان داد.

خبرگزاری مهر: فدراسیون فوتبال نسبت به داد و ستد خرید زمین در شمال کشور توسط سرپرست کمیته داوران واکنش نشان داد.

صفی اله فغانپور مسئول امور حقوقی فدراسیون جهت تنویر افکار عمومی پیرامون موضوع چک مطرح شده مربوط به سید علی اصغر مومنی داور بین المللی و فریدون اصفهانیان سرپرست کمیته داوران در برنامه فوتبال برتر عنوان کرد: در سال ۱۳۹۷، فریدون اصفهانیان جهت خرید یک قطعه زمین در شهرستان چالوس اقدام می‌کند که با کمک سید علی اصغر مومنی، زمین را جهت خرید انتخاب می‌کند.زمین متعلق به حسین احسانی بوده که مهدی فرد نیکوئیان جهت فروش آن وکالت داشته است.

وی ادامه داد: از اصفهانیان خواسته می‌شود مبلغ معامله را به حساب فرد فروشنده واریز کند که وی می‌گوید من زمانی پول را واریز می‌کنم که سند به نام اینجانب منتقل شود. طرفین توافق می‌کنند که آقای اصفهانیان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان پول به حساب سید علی اصغر مومنی واریز کند و مومنی یک فقره چک جهت تضمین به اصفهانیان بدهد تا پس از معامله و انتقال سند چک به مومنی عودت داده شود.

مسئول امور حقوقی فدراسیون افزود: فریدون اصفهانیان در مورخ ۹۷/۴/۱۱ طی سند شماره ۲۰۳۳۸۱۱۱ از حساب خود در بانک رفاه کارگران با کد ۹۷۰۴۱۱۰۱۳۱۶۹۱۷۵۰ برای بانک مهر اقتصاد آقای مومنی حواله می‌گیرد و طی شماره ساتنا ۷۲۰۵۸۰۳۹۰۲۸۰۰۰۱۶۶۷۸۶۰۰ به حساب مومنی مبلغ یکصد میلیون تومان واریز می‌کند.

وی ادامه داد: در همان سال ۱۳۹۷، علی اصغر مومنی یک فقره چک بدون به تاریخ به شماره ۰۷۳۰۹۲ مربوط به بانک سرمایه چالوس را جهت تضمین مبلغ یکصد میلیون تومان در وجه فریدون اصفهانیان بابت خرید زمین صادر می‌کند و آن‌را تحویل احمدی یکی از کارکنان دپارتمان داوران می‌دهد که به دست اصفهانیان رسیده شود. حسب پرینت بانکی اخذ شده، چک‌های ماقبل و مابعد موردنظر در بانک محال علیه پاس شده ولی چک شماره ۰۷۳۰۹۲ به بانک ارائه نشده است.

فغانپور افزود: با توجه به موارد فوق الذکر چک موردنظر در سال ۱۳۹۷ توسط سید علی اصغر مومنی در وجه فریدون اصفهانیان جهت تضمین خرید زمین صادر شده و نشر و پخش این خبر صرفاً یک شیطنت بوده و همچنین یک کار شخصی بین افراد فوق بوده است و هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال یا کمیته داوران نداشته و ندارد. بر این اساس قطعاً با مسببین این امر که با سوء نیت مبادرت به انتشار چک و خبرسازی علیه کمیته داوران فدراسیون فوتبال کرده‌اند اقدام قضایی صورت خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید پرسپولیسی

      پس بی خود نیست که اصفهانیان نام مومنی رو برای قضاوت جام جهانی معرفی کرده و یکی دیگه رو از الیت خارج کرده ..چه فسادی داره اصفهانیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج