جاباما
۱۰۶۱۳۳۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مربیانی که احتمال برکناری‌شان زیاد است

هفته‌های آغازین فصل برای برخی مربیان اصلاً خوب نبوده و انتظار‌ها را برآورده نکرده‌اند، به همین دلیل خطر اخراج را حس می‌کنند.

خبرورزشی: هفته‌های آغازین فصل برای برخی مربیان اصلاً خوب نبوده و انتظارها را برآورده نکرده‌اند، به همین دلیل خطر اخراج را حس می‌کنند.

فصلی که تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا و با مشکلات مالی تیم‌ها شروع شد حالا رفته رفته نیمکت مربیان را هم دچار چالش می‌کند. چالشی که با نتایج ضعیف و غیرقابل انتظار هفته‌های ابتدایی فصل همراه بوده و هنوز ایستگاه لیگ‌ها دو رقمی نشده زمزمه‌های اخراج را سر زبان‌ها انداخته است.

رونالد کومان

قرار بود فرشته نجات بارسایی‌ها باشد اما انگار سناریو هرکس بیاید از قبلی بدتر است دارد در کاتالونیا به اجرا درمی‌آید. رونالد کومان نیمکت هلند را به سودای هدایت آبی‌واناری‌ها رها کرد اما این نیمکت در حال فرو بردن کومان به باتلاق است. نتایج سینوسی در لالیگا و از همه مهمتر باخت در ال‌کلاسیکو به کومان این پیام را رساند که درصورت عدم تغییر اوضاع عوض خواهد شد. برتری با دو گل مقابل یووه بدون کریس این شانس را به کومان داد تا موقتاً کمی احساس امنیت کند. با این حال شکست بعد از یک دهه مقابل اتلتیکومادرید مجدداً کار را برای کومان خراب کرده. بارسلونا بدترین شروع را در ۲۵ سال اخیر داشته است.

اوله‌گنار سولشائر

سرمربی نروژی به اندازه کافی برای تحول در منچستریونایتد فرصت داشته است. به اعتقاد کارشناسان نیمکت یونایتد برای مربی پیشین کاردیف سیتی خیلی بزرگ است. اوله امسال با ۶ گل توسط تاتنهام تحقیر شد و بعد از بیش از یک دهه به آرسنال در خانه باخت تا حسابی طرفداران یونایتد را در جزیره سرافکنده کند. کسب ۱۳ امتیاز از ۸ مسابقه و حضور در میانه جدول بهترین توجیه برای آوردن پوچتینو است که شایعه‌اش هرروز جدی‌تر می‌شود.

زین‌الدین زیدان

فوتبال آنقدر بی‌رحم است که مربی فاتح ۳ لیگ قهرمانان و ۲ لالیگا را می‌تواند به هفته دهم نرسیده در خطر اخراج قرار دهد. به خصوص اینکه ال‌کلاسیکو را هم برده باشند و زیزو در ۶ تقابل اخیر در نوکمپ عملکردی بدون شکست ثبت کرده باشد. اوضاع اما در لالیگا خیلی تعریفی نیست و نتایج ضعیف در لیگ قهرمانان هم زیدان را حسابی روی لبه تیغ قرار داده است. یک تلنگر کوچک می‌تواند این مربی پرافتخار را از رئال دور کند.

آنتونیو کونته

آنتونیو کونته فصل گذشته توانست اینتر را از تیمی متوسط به مدعی قهرمانی سری A تبدیل کند که فقط یک امتیاز با قهرمانی فاصله داشت. حضور در فینال لیگ اروپا دیگر دستاورد دن آنتونیو در قامت سرمربی اینتر بود. امسال اما شرایط به کل تغییر کرد. عملکرد ضعیف در لیگ قهرمانان اروپا و همچنین پنجمی در سری A که دردناک‌تر از همه فاصله با میلان صدرجدولی است، باعث شده شایعه اخراج کونته به گوش برسد.

آندره‌آ پیرلو

سرمربی جوان تیم فوتبال یوونتوس شروع ضعیفی را پس از سال‌ها با این تیم رقم زد و در ۸ هفته با میلان صدرجدولی ۴ امتیاز جدایی انداخت. خیلی‌ها آندره‌آ پیرلو را برای نشستن روی نیمکت یووه بی‌تجربه می‌دانند. مأموریت پیرلو برای کسب دهمین قهرمانی متوالی یووه در سری A سخت و طاقت‌فرساست. حالا رقیبی همچون میلان پیولی کاری کرده که بعید نیست حکم اخراج دیر یا زود پیرلو برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج