۱۰۶۱۵۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

واکنش سپاهان به توهین سرمربی ماشین‌سازی

پزشک تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نباید در مورد یک شخص زحمتکش، به خصوص از قشر بانوان که باعث افتخار ما هستند، از چنین عبارات و واژه‌هایی استفاده کنیم.

خبرگزاری فارس: عباسعلی ربیعی در گفت‌وگویی با اشاره به صحبت‌های سرمربی ماشین سازی در مورد رئیس مرکز ایفمارک در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: حقیقتا هیچ وقت دوست ندارم وارد حاشیه بشوم اما چند روز پیش در رسانه‌ها دیدم فردی که به عنوان مربی برایش احترام هم قائلم، صحبت‌هایی را در مورد دکتر هراتیان مطرح کرد.

وی ادامه داد: ما پزشکان می‌دانیم که دکتر هراتیان چقدر زحمت می‌کشد و چقدر خودش و همکارانش تحت فشار هستند. با اینکه بیشترین سخت‌گیری را در مورد سپاهان انجام دادند و بیشترین فشار را به تیم ما آوردند به طوریکه ۱۲-۱۳ بازیکن ما مورد معاینه مجدد قرار گرفتند و شاید آخرین تیمی بودیم که مجوز گرفتیم اما این کار به خاطر مسائل علمی و سلامتی بازیکنان است. همکاران ما در ایفمارک زحمت می‌کشند و هدفشان این است که مشکل پزشکی برای کسی پیش نیاید.

پزشک تیم فوتبال سپاهان تصریح کرد: این سخت‌گیری‌ها طبیعی است. آن‌ها هم از ما انتظار دارند کارهای تشخیصی را دقیق انجام بدهیم تا بازیکنی در طول فصل دچار مشکل نشود. نباید در مورد یک عزیز زحمتکش به خصوص از قشر بانوانی که باعث افتخار ما هستند از این عبارات و واژه‌ها استفاده کنیم. وقتی این اتفاق را در تلویزیون دیدم، واقعا خجالت کشیدم و ناراحت شدم.

وی با اشاره به اینکه زهره هراتیان در مجامع بین‌المللی از اعتبار و احترام زیادی برخوردار و صاحب کرسی است، گفت: باید حرمت را حفظ کنیم. شاید آن دوست عزیز عصبانی بوده و حرفی را به زبان آورده است. حالا که عصبانیتش برطرف شده، فکر کند و ببیند که آیا صحبت‌هایش در مورد خانمی که مسئولیت پزشکی مسابقات را بر عهده دارد، درست بوده؟ اگر درست بوده که باز هم آن را تکرار کند اما اگر درست نبوده، عذرخواهی کند.

پزشک سپاهان با بیان اینکه خودش هم وقتی دچار اشتباه می‌شود عذرخواهی می‌کند، افزود: هرجا اشتباه کنم، حرف نامربوطی بزنم یا حق کسی را تضییع کنم، عذرخواهی می‌کنم. چه اشکالی دارد؟ بد نیست که آن دوست عزیز هم به این نتیجه برسد. همه ما عضو یک خانواده هستیم. باید به هم احترام بگذاریم و به هم محبت کنیم چون دنیا با این سختی‌ها، مشکلات و این بیماری، ارزش این را ندارد که یکدیگر را برنجانیم و ناراحت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج