جاباما
۱۰۶۴۳۰۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گواردیولا: تیم‌های پرتغالی خطرناک هستند

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی انتظار دارد که بازی شاگردانش در خانه پورتو در هفته پنجم لیگ قهرمانان اروپا یک دوئل فیزیکی از آب درآید.

خبرگزاری تسنیم: پپ گواردیولا در نشست خبری پیش از بازی امشب (سه‌شنبه) منچسترسیتی مقابل پورتو به خبرنگاران گفت: مقابل پورتو یک بازی سخت و فیزیکی را انتظار دارم. روحیه تیم آنها عالی است و قوای فیزیکی‌شان هم استثنایی است. می‌دانیم که بازی مقابل پورتو کار آسانی نیست مثل دیگر بازی‌های خارج از خانه در لیگ قهرمانان. تیم‌های طراز اول پرتغال در این لیگ هر هفته باید بازی‌های‌ خود را ببرند و این ذهنیت در آنها برای سایر رقابت‌ها هم نهادینه شده است. پس روبه‌رو شدن با آنها خطرناک است.

گواردیولا سپس درباره شیوه و متدهای مربیگری‌اش صحبت کرد و ادامه داد: بازیکنان من دقیقاً می‌دانند از آنها چه می‌خواهم. برای این بازی یکسری تغییرات جزئی اعمال خواهم کرد، اما اساس کارمان همان چیزی است که در بازی‌های قبلی انجام دادیم. بازیکنانی که به تازگی به جمع ما اضافه شده‌اند باهوش هستند و به‌زودی خودشان را وفق می‌دهند. همه بازیکنان من عاشق فوتبال بازی کردن هستند، فرقی نمی‌کند من مربی‌شان باشم یا یکی دیگر. در این فصل ژوائو کانسلو واقعاً تأثیری باورنکردنی بر عملکرد تیم ما گذاشته است. در غیاب زینچنکو و ناتان آکه به دلیل مصدومیت، او کمک‌های فراوانی به تیم ما کرده است. کانسلو با اینکه مدافع است، اما وقتی وارد یک سوم دفاعی حریف می‌شود مانند یک بال عمل می‌کند.

سرمربی منچسترسیتی در پایان گفت: ما در بازی امشب به دنبال کسب اطمینان از صعودمان به‌عنوان سرگروه هستیم. کار مهم را که صعود بود، انجام داده‌ایم، اما حفظ ریتمی که تا الان داشته‌ایم، هم کار مهمی است.

منچسترسیتی امشب از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه دراگائو میهمان پورتو خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج