adexo3
۱۰۶۴۷۰۷
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

نیکبخت: استقلال درست می‌شود و نتیجه می‌گیرد

تیم فوتبال استقلال دیروز در ادامه هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس میهمان پیکان بود و تلاش آن‌ها برای گلزنی و کسب ۳ امتیاز بی‌نتیجه ماند و درنهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی‌ها برای رسیدن به رتبه دوم جدول ناکام بمانند و چشم به هفته‌های پیش‌رو داشته باشند.

روزنامه فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال دیروز در ادامه هفته چهارم لیگ برتر در ورزشگاه شهرقدس میهمان پیکان بود و تلاش آنها برای گلزنی و کسب ۳ امتیاز بی‌نتیجه ماند و درنهایت بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند، این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا آبی‌ها برای رسیدن به رتبه دوم جدول ناکام بمانند و چشم به هفته‌های پیش‌رو داشته باشند. نمایش کمتر از حد انتظار استقلال در این بازی و نتیجه‌گیری سینوسی محمود فکری در ۴ هفته‌ای که از لیگ برتر گذشته است، بسیاری از هواداران این تیم را نسبت‌به آینده تیم محبوب‌شان نگران کرده و آنها بیم این را دارند که در این فصل هم نتوانند تیم محبوب‌شان را در قامت قهرمانی ببینند.

درخصوص نمایش دیروز آبی‌ها و عملکرد محمود فکری در این هفته‌ها با علیرضا واحدی نیکبخت، پیشکسوت آبی‌ها دقایقی همکلام شدیم. او درمورد نمایش استقلال مقابل پیکان به خبرنگار «فرهیختگان» گفت: «باوجود اینکه دوست داشتم شرایط این بازی طوری رقم بخورد که بتوانیم با نگاه مثبت درخصوص این بازی صحبت کنم، اما این اتفاق رخ نداد و باید بگویم متاسفانه رقابت دلچسب و جالبی را شاهد نبودیم و بیشتر شاهد حضور توپ در میانه میدان بودیم. استقلال فاقد برنامه لازم برای این بازی بود و البته در این بین دفاع چندلایه پیکان هم در افت کیفیت بازی بی‌تاثیر نبود.»

او ادامه داد: «البته در این مدل بازی‌ها باید تیم‌ها دارای برنامه‌ریزی خاصی باشند که بتوانند از دفاع‌های چندلایه عبور کنند که استقلال فاقد این برنامه بود و از مدل بازی استقلال تنها پیکان بود که بهره برد. البته نباید از زمین بی‌کیفیت شهرقدس هم به‌سادگی گذشت، چراکه در این زمین همه‌کار می‌شد انجام داد به‌جز فوتبال بازی کردن!»

نیکبخت واحدی در ادامه خاطرنشان کرد: «ظاهرا در فدراسیون فوتبال کسی قصد ندارد جواب استقلال را بدهد، وگرنه خیلی محرز است که وقتی یک زمین کیفیت لازم را ندارد و در عوض زمین‌های دیگری داریم که می‌توانیم در آن فوتبال بابرنامه را شاهد باشیم، دلیلی ندارد که بر برگزاری بازی در این زمین پافشاری شود.

این را باشگاه استقلال قبل از بازی به اطلاع فدراسیون فوتبال رساند، اما متاسفانه کسی پاسخی به این نامه نداده است.»

این پیشکسوت فوتبالی همچنین ادامه داد: «زمین این ورزشگاه بیشتر شبیه باتلاق بود تا زمین فوتبال و من می‌دیدم که بازیکنان برای یک استوپ ساده توپ باید کلی تمرکز می‌کردند. خب این دیگر چه فوتبالی است؟ ما سال‌هاست اسم حرفه‌ای را یدک می‌کشیم و بیستمین دوره این رقابت‌ها را نیز درحال برگزاری داریم، اما واقعا هیچ چیز‌مان حرفه‌ای نیست و از ساده‌ترین و پیش‌پا افتاده‌ترین امکانات فوتبال حرفه‌ای محروم هستیم.»

وی با اشاره به روند پرفرازونشیب تیم محمود فکری گفت: «قطعا این تیم بالا و پایین داشته و همه هواداران استقلال هم این را می‌دانند. ولی به‌نظر من باید به فکری فرصت بیشتری داد تا بتواند به تیم مسلط‌تر شود. نباید فراموش کنیم که این چهارمین بازی استقلال بوده و هنوز فرصت زیادی برای جبران وجود دارد.»

نیکبخت واحدی درخصوص نقاط ضعف استقلال در این بازی افزود: «به هرصورت وقتی تیمی گل نمی‌زند ضعف در بازی‌سازی بیشتر به‌چشم می‌آید، چراکه استقلال در این بازی موقعیت گل هم نداشت و این مشکل از میانه زمین نشات می‌گرفت. البته استقلال در این بازی مصدوم هم زیاد داشت و شاید اگر فکری چند تعویض انجام می‌داد، می‌توانست روند تیمش را عوض کند. اینکه چرا او در این دیدار تعویض نکرد، نمی‌دانم اما حتما نفرات کارآمدی روی نیمکت به‌همراه نداشته است.»

او در پایان خاطرنشان کرد: «به‌نظر من این استقلال درست می‌شود و من به این موضوع شک ندارم. فقط باید بازیکنان باهدف و بابرنامه‌تر به زمین بیایند تا در آینده بتوانند این نتایج را جبران کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      تو خاهشا نظر نده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تیم کیسه چیه که کارشناس پیشکسوتش چی باشه!!! نظراتش همیشه بر عکس از آب درمیاد

    • بدون نام

      این نظر خودت تنها بود یا کسی کمکت کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از اسکوله شون کمک گرفته.خخخخخخ

    • morteza

      شاید استقلال درست بشه ولی تو درست نمیشی !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ.دمت گرم.

    • بدون نام

      امسال شما نون به نرخ روز خور ها حرف نزنن بهتره چه اونا که از ابی میرن قرمز چه بر عکسش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج