۱۰۶۵۷۰۳
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

گل اروپایی صیادمنش و مزد صبر

لیگ اروپا پنج‌شنبه شب شاهد درخشش ۲ لژیونر ایرانی بود.

روزنامه خراسان: لیگ اروپا پنج‌شنبه شب شاهد درخشش ۲ لژیونر ایرانی بود. صادق محرمی و اللهیار صیادمنش، ۲ لژیونر ایرانی پس از درخشش در لیگ اروپا نمره خوبی بابت عملکردشان گرفتند اما برای ستاره سابق استقلال یا همان الماس آبی وینفرد شفر گلزنی به یک تیم مطرح اروپایی مزه دیگری داشت. تیم زوریا اوکراین که اللهیار صیادمنش را در اختیار دارد مقابل لسترسیتی انگلیس موفق شد با یک گل به برتری برسد.

گل تیم زوریا را در این بازی صیادمنش به ثمر رساند. او در دقیقه ۸۱ وارد زمین شد و در دقیقه ۸۳ گلزنی کرد. سایت هواسکورد در ارزیابی فنی از این بازی به صیادمنش نمره عالی ۷.۲ از ۱۰ را داد. در واقع صیادمنش در ۲ دقیقه شکارچی لحظه‌ها شد و شاید با این گل سرنوشت و شرایط او در تیم اوکراینی و ادامه فوتبالش در اروپا عوض شود. صیادمنش ستاره ۲ فصل پیش باشگاه استقلال که وینفرد شفر سرمربی وقت آبی‌ها از او به عنوان الماس آبی یاد می‌کرد و تاکید داشت او را نباید فروخت یا نباید به قیمت کمتر از ۳میلیون یورو ترانسفر شود در زمان مدیریت امیرحسین فتحی به باشگاه فنرباغچه فروخته شد.

انتقال او درست زمانی رسمی اعلام شد که اللهیار تازه به ۱۸ سالگی رسیده بود و می‌توانست قرارداد حرفه‌ای ببندد. هیچ وقت درباره مبلغ قرارداد او و پولی که از بابت انتقالش به تیم ترکیه‌ای به باشگاه استقلال رسید، شفاف‌سازی نشد. البته برخی رسانه‌ها مبلغ رضایت‌نامه او را ۸۵۰هزار دلار اعلام کردند اما این‌که این پول قابل توجه در استقلال برای چه اموری هزینه شد هرگز کسی مطلع نشد!

صیادمنش که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را هم داشت و با تکنیک نابش مورد توجه کارشناسان و رسانه‌ها قرار گرفته بود و خیلی‌ها برایش آینده روشنی متصور بودند برخلاف انتظار در فنرباغچه محو شد و به یک سکونشین تبدیل گشت و چاره‌ای نبود تا به صورت قرضی به یک تیم دیگر برود. استانبول‌اسپور تیم بعدی او در ترکیه بود که البته آنجا هم روحیه و انگیزه از دست رفته این بازیکن احیا نشد تا این‌که زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت او به استقلال شنیده شد. البته این خبر کذب بود و فنرباغچه به این راحتی حاضر نبود از بازیکن جوانش بگذرد حتی اگر افت کرده باشد. بنابراین او را به صورت قرضی به تیم زوریای اوکراین داد.

انتخابی که اصلا باب میل صیادمنش نبود و او حتی مقابل سران باشگاه فنرباغچه ایستاد اما درنهایت تسلیم شد. در ابتدای امر اللهیار در لیگ خشن و فیزیکی اوکراین هم توفیقی نداشت اما حضور این تیم در لیگ اروپا شانسی بود که به این بازیکن جوان رو کرد. او به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و ۲ دقیقه پس از ورودش گل زد؛ گلی ۳ امتیازی که اسم اللهیار را بر سر زبان‌ها انداخت. حالا شاید مسیر فوتبال و سرنوشت صیادمنش تغییر کند و رو به بهبود برود و دیگر آنهایی که مهدی قایدی را با او مقایسه می‌کنند دست از انتقاد بردارند.

زمانی که قایدی در استقلال و تیم ملی درخشید برخی‌ها به یاد صیادمنش افتادند و با حسرت نوشتند کاش اللهیار کمی صبر می‌کرد و پس از کسب تجربه راهی اروپا می‌شد. اما حالا همین گل اروپایی می‌تواند مزد صبر و مبارزه صیادمنش و سکوی پرتابش باشد و او همان الماسی باشد که شفر تاکید داشت روزی فوتبال دنیا از او بسیار یاد خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ص

      تا دوروز پیش هرچی بدوبیراه بود برا این بدبخت نوشتی حالا با ی گل شد مارادونا؟؟

    • شروین

      همه اینها درست... دیگه آخرش که میگی روزی همه دنیا از او یاد خواهند کرد کمی اغراق آمیزه ...
      حالا یه گل زده ، با یک گل که بهار نمیاد
      بدبخت مارادونا چپ و راست گل زد این همه اغراق نشد حالا یه گل که اون هم خدا میدونه شانسی بوده یا نه زده ...
      بابا .. دست بردار

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لنگی جون کجات میسوزه ؟؟؟؟

    • ⓜⓞⓢⓐⓕⓔⓡ

      این همه سال ترکیه بود و چندتا تیم عوض کرد و بلاخره یک گل زد

      چرا الکی بزرگش میکنید؟
      این اگر بازیکن خوبی بود خیلی قبل تر گل میزد ...
      حتما یک سال بعد شااااید یه گل دیگه بزنه ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج