۱۰۶۶۹۱۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نساجی هیچ سودی از اشتباه داوری نبرد

بر اساس نظر چهار کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر گل تیم نفت مسجد سلیمان در بازی با نساجی در موقعیت آفساید به ثمر رسید و تیم مازنی هیچ سودی از اشتباه داوری نبرد.

ورزش سه: با توجه به حساسیت این صحنه برنامه فوتبال برتر برای بررسی صحنه منجر به گل نفت مسجد سلیمان از چهار کارشناس داوری بهره برد که همه تصمیم خوب کمک داور را تایید کردند. این در حالی است که بعد از بازی بازیکنان و هم چنین سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان مدعی شدند که گل آنها درست بوده است و کمک داور بی دلیل گل را مردود اعلام کرد. محمد بلبلی بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان مدعی شد که داور به خاطر اعتراض نساجی به تصمیمات داوری در بازی با سایپا در این بازی به سود آنها سوت زد.

نکته جالب اینکه خطای صورت گرفته روی کریم اسلامی مهاجم نساجی که از سوی حامد شیری تبدیل به گل نساجی شد از سوی کارشناسان داوری تایید شد. البته بعید به نظر می رسید در آن صحنه کریم اسلامی به دنبال برخورد با بازیکن حریف و گرفتن پنالتی باشد به این خاطر که او رو به دروازه در حال حرکت بود و هافبکی که روی کریم اسلامی خطا کرد یکی دو گام عقب تر از این بازیکن بود و به واقع مهاجم نساجی او را در زاویه دید خود نداشت که قصد گیر دادن پای خود به او را داشته باشد.

مجتبی حسینی که از شکست تیمش در بازی با نساجی به شدت ناراحت شده بود در کنفرانس خبری پیش از بازی سپاهان به این موضوع به صراحت اشاره کرد و گفت برخی مربیان به شاگردان خود یاد می دهند که در محوطه جریمه خودرا به زمین بیاندازند و از داوری پنالتی بگیرند.

نساجی این فصل و در یکی از بازی ها به شدت از اشتباه داوری آسیب دید که در بازی با تراکتور بود که گل تیم حریف در موقعیت آفساید به ثمر رسید. اعتراضات نساجی به تصمیمات داور در بازی با سایپا مورد تایید واقع نشد و مشخص شد بر خلاف دیدگاه کادر فنی نساجی داور بازی این تیم در برابر سایپا درست سوت زده است. با این حال باید گفت نساجی بدون لطف داوری از سد نفت مسجد سیلمان گذشت و اشتباه داوری در این بازی اصلا به سود نساجی نبوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج