۱۰۶۸۲۴۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

اتفاق عجیب؛ روبینیو متهم به تجاوز شد!

دادگاهی در ایتالیا تقاضای تجدیدنظر روبینیو ستاره سابق برزیلی برای فسخ حکم ۹ سال زندان او به جرم تجاوز را رد کرد.

خبرآنلاین: دادگاهی در ایتالیا تقاضای تجدیدنظر روبینیو ستاره سابق برزیلی برای فسخ حکم ۹ سال زندان او به جرم تجاوز را رد کرد.

روبینیو در سال ۲۰۱۷ در ایتالیا به اتهام تجاوز دادگاهی شده و به ۹ سال زندان محکوم شده بود. ستاره سابق برزیلی علیه این حکم در ایتالیا اعتراض کرده و تقاضای تجدیدنظر کرده بود. دیروز اما دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا تقاضای فرجام خواهی روبینیو را رد کرد تا محکومیت ۹ سال زندان او تایید شود.

ماجرایی که مورینیو به خاطر آن به زندان محکوم شده در سال ۲۰۱۳ رخ داده است. زمانی که روبینیوی برزیلی با پیراهن آث میلان در کشور ایتالیا بازی می کرد. روبینیو و ۵ نفر دیگر به تجاوز در یک باشگاه شبانه متهم شدند. بر اساس حکم دادگاه بدوی روبینیو به ۹ سال زندان و پرداخت ۵۰هزار پوند به قربانی محکوم شد.

روبینیو بلافاصله علیه این حکم اعتراض کرد اما دیروز دادگاه تجدیدنظر در ایتالیا اعتراض او را وارد ندانست و حکم دادگاه بودی را تایید کرد. روبینیو دیروز اعلام کرد که دوباره علیه این حکم اعتراض خواهد کرد.

بر اساس قانون ایتالیا تا زمانی که پروسه تجدیدنظرخواهی ادامه دارد روبینیو به عنوان محکوم به زندان نخواهد رفت. دادستان دادگاه تجدیدنظر ایتالیا دیروز در این باره گفت: " تحقیقات پرونده روبینیو دقیق و کامل است. من از نظر حرفه ای از رای دادگاه بسیار راضی هستم و این رضایت من بیشتر به خاطر قربانی است".

روبینیو در سال ۲۰۰۹ در ایتالیا ازدواج کرده و از این ازدواج دو فرزند دارد.

روبینیو در سال ۲۰۰۵ برای اولین بار با ترک کشورش راهی اروپا شد. انتقال او از باشگاه سانتوس برزیل به رئال مادرید با سر و صدای زیادی همراه بود و او به عنوان یکی از ستاره‌های بزرگ و آینده دار دنیای فوتبال شناخته می‌شود. روبینیو در سال ۲۰۰۸ با قراردادی قابل توجه از رئال به منچسترسیتی منتقل شد. اما او در انگلیس روزهای خوبی نداشت و به عنوان بازیکن قرضی به باشگاه سابقش سانتوس واگذار شد.

در پایان همان فصل روبینیو به آث میلان منتقل شد و در کنار ستاره هایی مثل زلاتان ابراهیموویچ و آنتونیو کاسانو به روسونری کمک کرد فاتح سری آ شود. روبینیو ۵ فصل در ایتالیا بازی کرده و سپس راهی چین شد و در گوانگژو اورگرانده بازی کرد.

روبینیو بعد از چین راهی ترکیه شد و مدتی در دو تیم سیواس اسپور و باشاک شهیر استانبول بازی کرد و در تابستان امسال دوباره به کشورش برزیل برگشت تا برای سانتوس تیم اول خود بازی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج