اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۶۸۹۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازی مستقیم شگرد قلعه‌نویی است

سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه این تیم «کاری کرده است کارستان»، درباره صدرنشینی در جدول لیگ گفت: قرار گرفتن در صدر لذت بخش است اما هیچ معنایی ندارد.

خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه این تیم «کاری کرده است کارستان»، درباره صدرنشینی در جدول لیگ گفت: قرار گرفتن در صدر لذت بخش است اما هیچ معنایی ندارد.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان روز گذشته در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد تیم گل گهر سیرجان را شکست بدهد و به صدر جدول لیگ برتر صعود کند.

علی فیروزی سرپرست تیم صنعت نفت که با همین تیم در سال های گذشته به عنوان سرمربی صدر جدول را تجربه کرده بود، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به شرایط بازی روز گذشته تاکید کرد که صدرنشینی در حال حاضر معنایی ندارد.

فیروزی گفت: بازی سنگینی با گل گهر داشتیم. این تیم کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی دارد. گل گهر هفته گذشته شکست خورده بود و می دانستیم با تدابیر زیاد و با انگیزه بالا برای جبران آن باخت مقابل ما قرار می گیرند. این تیم در نیمه نخست خیلی فشار آورد چون از نظر فیزیکی از ما خیلی برتر بود. آنها بازی مستقیم انجام می دادند که شگرد تیم های امیر قلعه نویی است.

سرپرست تیم صنعت نفت ادامه داد: در نیمه نخست تحت فشار بودیم اما با شناختی که از گل گهر به دست آوردیم، در نیمه دوم راه های نفوذشان را بستیم. حتی اگر می خواستیم روی زمین بازی کنیم، تیم گل گهر از ما سرتر بود. بنابراین از کانال ها حرکت کردیم تا به بازی عرض و عمق بدهیم که خوشبختانه توانستیم دفاع گل گهر را باز کنیم و به گل برسیم.

بازی مستقیم شگرد قلعه‌نویی است

علی فیروزی

فیروزی درباره گلزنی رضا خالقی فر برای صنعت نفت بعد از پنالتی این تیم تاکید کرد: با تعویض خالقی فر دنبال استفاده از توپ های بلند بودیم و اینکه حداقل برای مدافعان گل گهر ایجاد مزاحمت کنیم. خوشبختانه ضربه سر دقیق خالقی فر به گل تبدیل شد. ما در نیمه دوم با برنامه تر بودیم و از فضاهایی که گل گهر در اختیارمان گذاشت، نهایت استفاده را بردیم.

سرپرست صنعت نفت ادامه داد: ضربه سری که خالقی فر به گل تبدیل کرد، تبحر می خواهد. این بازیکن زمانبندی خوبی برای زدن ضربه به توپ داشت. حرکات و برنامه های بازی را در تمرین روز قبل از بازی مرور کرده بودیم و از همان طریق به گل رسیدیم.

فیروزی در خصوص نقاط ضعف تیم گل گهر خاطرنشان کرد: من برای اولین بار در پست مدیریتی کار می کنم و دوست ندارم بگویم اگر تیمی را شکست داده ایم به خاطر ضعف آن تیم بوده؛ بلکه می گویم به دلیل قدرت خودمان پیروز شدیم. ما در نیمه اول بازی سردرگم بودیم اما در نیمه دوم بازی را در دست گرفتیم؛ هرچند تیم حریف فیزیکی تر بود. بچه های صنعت نفت کاری کرده اند کارستان و سطح توقعات از تیم ما بالاتر رفته است.

سرپرست صنعت نفت با اشاره به صدرنشینی این تیم در لیگ برتر افزود: صدرنشینی لذت بخش است اما الان معنایی ندارد. صدرنشینی در این شرایط مثل این است که تیم شما تا دقیقه ۹۰ از حریف با یک گل پیش باشد اما مشخص نیست تا پایان وقت های اضافه چه اتفاقی می افتد. تازه اول مسابقات لیگ است و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد. نمی شود روی صدر خیلی حساب کرد. باید به فکر این باشیم که بهتر کار کنیم.

فیروزی در پایان در خصوص فشردگی مسابقات لیگ برتر هم گفت: برای تمرین و رفع مشکلات و نقاط ضعف نیاز به تمرین داریم اما فرصت کافی نداریم. همه چیز به هم ریخته است. بعد از بازی فقط می توان ریکاوری کرد. این مسئله کیفیت بازی های لیگ را پایین می آورد و باعث مصدومیت بازیکنان می شود. در نهایت هم باشگاه ها و هم تیم ملی از این وضعیت متضرر خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج