۱۰۶۹۰۱۷
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پیروانی: آرامش و تمرکز رمز موفقیت ماست

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که تمرکز و آرامش کادر فنی و بازیکنان این تیم باعث شده است تا نتایج خوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ کسب کنند.

خبرگزاری تسنیم: مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان معتقد است که تمرکز و آرامش کادر فنی و بازیکنان این تیم باعث شده است تا نتایج خوبی در هفته‌های ابتدایی لیگ کسب کنند.

امیرحسین پیروانی درباره پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته ششم لیگ برتر و صعود صنعت نفت به صدر جدول اظهار داشت: بازی بسیار خوبی مقابل گل‌گهر انجام دادیم. یک بازی فیزیکی و درگیرانه بود و دو تیم تفکرات تاکتیکی داشتند. با توجه به اینکه شش هفته از لیگ گذشته است، تیم‌ها شناخت خوبی نسبت به هم پیدا کرده‌اند و طبیعی است که براساس داشته‌های‌شان و کیفیت حریف مهره‌چینی می‌کنند. ما هم با توجه به نوع فوتبالی که گل‌گهر در بازی قبلی‌اش پیاده کرده بود سعی کردیم در تمرینات‌مان بعد از بازی با استقلال، براساس فاز دفاعی و حمله‌ای گل‌گهر تمرین کنیم و نوع بازی این تیم را شبیه‌سازی کردیم.

وی یادآور شد: بازیکنان ما با نوع بازی گل‌گهر بیگانه نبودند و می‌دانستیم که این تیم با چه تاکتیکی در حمله شرکت می‌کند و در دفاع هم چه نقاط ضعفی دارد. خوشبختانه بازی گل‌گهر برای ما قابل پیش‌بینی بود، هر دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه هم ایجاد کردیم، ولی فکر می‌کنم موقعیت‌های گلزنی ما بیشتر و تأثیرگذارتر بود و اگر بازیکنان ما دقت بیشتری می‌کردند شاید نتیجه بهتری رقم می‌زدیم. خوشحالی ما بیشتر از نتیجه سه چهار بازیکن زیر ۱۸ سال ما هستند که کم‌کم در ترکیب تیم جا افتاده‌اند و مثل بازیکنان باتجربه عمل می‌کنند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت افزود: زمانی که بازیکنان جوان جذب شدند، تفکر ما این بود که این بازیکنان در نیم‌فصل دوم به ترکیب تیم اضافه خواهند شد، ولی خوشبختانه بازیکنان بزرگ‌تر حمایت خوبی از جوان‌ها در تمرینات و ترکیب تیم انجام دادند و از طرف دیگر خود بازیکنان جوان ما هم خیلی سعی و تلاش می‌کنند که خوب یاد بگیرند و کادر فنی هم وقت بیشتری برای جوانان ما می‌گذارد.

ما بعضی از روزها دو جلسه تمرین داریم. جوانان دیگری را که در اختیار داریم جدا از زمان تمرین بازیکنان اصلی، با آنها کار می‌کنیم تا فاصله بین آنها با بازیکنان اصلی را کم کنیم. ما یک کار ماندگار برای صنعت نفت انجام می‌دهیم و جوانانی را که در رده سنی ۱۷-۱۸ سال هستند و می‌توانند در آینده به‌عنوان بازیکنان تأثیرگذار در ترکیب صنعت نفت بازی کنند، آماده می‌کنیم. جا دارد اینجا از مربیان تیم‌های پایه استان خوزستان و همچنین آکادمی فوتبال صنعت نفت تشکر کنیم. امیدواریم که در پرورش جوانان موفق باشیم.

پیروانی با بیان اینکه «در کنار کار با جوانان و نگاه به آینده صنعت نفت در پی نتیجه‌گیری با این تیم هم هستیم»، تصریح کرد: به‌ جرأت می‌توانم بگویم که صنعت نفت بامعرفت‌ترین و پرشورترین هواداران فوتبال را دارد. با توجه به اینکه نمی‌توانند در ورزشگاه حضور داشته باشند، ولی تعدادی از آنها با همه خطراتی که وجود دارد در ساختمان‌های اطراف و از فاصله ۲۰۰-۳۰۰ متری حاضر می‌شوند و یک شمایلی را از بازی می‌بینند. این نشان می‌دهد که چقدر به تیم‌شان علاقه‌مند هستند. حضور چنین هواداران عاشقی باعث می‌شود که ما به دنبال موفقیت و نتیجه‌گیری صنعت نفت هم باشیم و حمایت آنها ما را به کار و تلاش امیدوار می‌کند. خوشبختانه خدا هم تا به الان کمک کرده و با تلاش بچه‌ها، تفکرات کادر فنی نتیجه داده است. امیدوارم این موفقیت ادامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: موفقیت و نتیجه‌گیری صنعت نفت یک بُعد کار ماست و بخش مهمتر کار ما جوانانی هستند که به فوتبال کشور معرفی می‌شوند. خوشبختانه هم من سال‌ها به‌عنوان مربی تیم جوانان ایران تجربه کار با جوانان را داشته‌ام و هم پورموسوی با جوانان کار کرده است و تفکرات ما در این بُعد بسیار به هم نزدیک است و بقیه اعضای کادر فنی هم حمایت کردند تا توانستیم جوانان تیم را مطرح کنیم. ممکن است در تیم‌های دیگر هم جوانان ۱۰-۲۰ دقیقه بازی کرده باشند، اما در تیم ما توجه بیشتری شده است و دقایق بیشتری فرصت بازی پیدا کرده‌اند.

پیروانی در واکنش به این موضوع که صنعت نفت در شش هفته گذشته در اکثر بازی‌ها در نیمه دوم عملکرد متفاوتی داشته و توانسته است نتیجه بازی را به نفع خود تغییر دهد، تصریح کرد: من نمی‌خواهم از عملکرد کادر فنی تیم‌مان تعریف کنم. قطعاً در تیم‌های دیگر هم کادر فنی نقش مؤثری در موفقیت‌شان خواهد داشت. ما روی نیمکت حضور داریم و همکاران آنالیزور دیگری داریم که بازی را رصد می‌کنند. ما یکی از تیم‌هایی هستیم که نیمکت آرامی داریم و علی‌رغم اینکه با نظر کارشناسان در اکثر بازی‌ها حق‌مان تضییع و حتی گل صحیح ما آفساید اعلام شده است، اما به دنبال اعتراض نبودیم و تمرکز و آرامش‌مان را حفظ کردیم.

ما سعی می‌کنیم اتفاقات بازی را نگاه کنیم و براساس نقاط ضعف حریف‌‌مان به بازی ادامه دهیم تا موفق شویم. با توجه به فشردگی مسابقات و محدودیت‌هایی که بابت کرونا به وجود آمده است، نیاز است که تیم‌ها با تغییرات زیاد در بازی‌ها حاضر شوند. ما پیش از بازی یک شناختی داریم و معمولا در نیمه دوم با شناخت بهتری از حریفان‌مان بازی می‌کنیم. ما بر این باور هستیم که در زمین هر کسی از داور، مربی و بازیکن و... هرکسی باید کار خودش را انجام دهد. اگر قرار باشد با کوچک‌ترین اشتباهی که از سوی هر شخصی صورت می‌گیرد اعتراض کنیم مشکلاتی به وجود می‌آید.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این پرسش که با توجه به تغییرات صنعت نفت در کادر فنی و جدایی بازیکنان فصل گذشته پیش‌بینی موفقیت این تیم در هفته‌های ابتدایی را می‌کردند، گفت: ما با یک پلن پیش می‌رویم و هر پنج بازی به پنج بازی برای خودمان برنامه داریم. هر بازی شرایط خودش را دارد و ما یک جمع‌بندی و آماری برای هر پنج بازی مدنظر داریم. واقعیت این است که ما در هفته‌های اول بازی‌های سختی در پیش داشتیم و مقابل سه تیم پرسپولیس، استقلال و شهر خودرو که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و آماده بودند در خارج از خانه بازی کردیم.

در بازی اول ما هم خیلی مظلوم بودیم، چون دو ساعت پیش از بازی به ما اعلام کردند که نمی‌توانیم از بازیکنان جدیدمان استفاده کنیم. ما به نوعی شوکه شدیم. خوشبختانه همان بازی شروع خوبی برای ما بود تا خودمان را در جدول حفظ کنیم. این موضوع هم به آرامش و تمرکز کادر فنی برمی‌گردد که خیلی خوب پذیرفتیم و باعث شد تا گام اول را با موفقیت برداریم. در ادامه هم خیلی خوب بازی کردیم. نسبت به عملکرد بچه‌ها راضی هستیم هرچند که می‌توانستیم بهتر عمل کنیم، ولی امیدواریم که توأمان عملکرد خوب‌مان را با استفاده از جوانان‌مان ادامه دهیم.

وی درباره بازی مقابل آلومینیوم در اراک بیان کرد: آلومینیوم هم تیمی است که تازه به لیگ برتر صعود کرده است. این تیم شاید شروع خیلی خوبی در لیگ نداشت، ولی در دو هفته گذشته نتایج خوبی کسب کرده و توانسته است چهار امتیاز بگیرد. این نشان می‌دهد که تیم‌شان به هماهنگی لازم رسیده است. مهمترین مشکلی که برای هر دو تیم وجود دارد، شرایط آب و هوایی است. این مسئله امکان دارد روی کیفیت بازی هر دو تیم تأثیر بگذارد. قطعاً بازی سختی مقابل تیم آلومینیوم داریم و ان‌شاءالله بتوانیم با آنالیزی که از بازی این تیم خواهیم داشت، نقاط ضعف و قوت‌شان را بررسی می‌کنیم تا با آمادگی کامل در اراک بازی کنیم.

پیروانی در پایان گفت: یک تشکر ویژه هم باید از اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه داشته باشم. آنها همواره در این مدت حمایت‌های لازم را از تیم داشته‌اند و هیچگونه مشکلی از لحاظ مسائل پشتیبانی نداشتیم و حمایت آنها به موفقیت تیم کمک کرده است. امیدواریم این همکاری تا موفقیت کامل صنعت نفت ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رمز موفقیت شما فقط بابا مسعوده .....

    • بدون نام

      کیسه کش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج