۱۰۶۹۷۷۰
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

رونالدو: ترجیح می‌دهم به جای فوتبال، بوکس ببینم

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس می‌گوید عاشق ورزش‌های رزمی است و ترجیح می‌دهد به جای دیدن بازی‌های فوتبال، مبارزات رشته‌های رزمی را تماشا کند.

خبرگزاری تسنیم: فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس می‌گوید عاشق ورزش‌های رزمی است و ترجیح می‌دهد به جای دیدن بازی‌های فوتبال، مبارزات رشته‌های رزمی را تماشا کند.

کریستیانو رونالدو که تاکنون به افتخارات انفرای و تیمی بی‌شماری همچون کسب پنج توپ طلا، بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید، پنج قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، سه قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، دو قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در یورو ۲۰۱۶ و دو قهرمانی در سری A ایتالیا دست یافته، وقتی پای تلویزیون می‌نشیند، ترجیح می‌دهد به جای دیدن فوتبال به تماشای مبارزات رزمی بپردازد.

رونالدو که شب گذشته نامش در تیم رؤیایی توپ طلای «فرانس فوتبال» کنار بزرگانی همچون مارادونا و پله قرار گرفته است، در مستند «جهان‌های موازی» که از شبکه تلویزیونی «DAZN» پخش شد، به گنادی گلوکین بوکسور سرشناس قزاقستانی گفت: فوتبال بازی کردن علاقه من است اما تماشای ورزش‌های دیگر را در تلویزیون ترجیح می‌دهم. بین تماشای یک بازی فوتبال و یک مسابقه بوکس یا UFC، من تماشای یک مسابقه بوکس یا UFC را انتخاب می‌کنم.

فوق‌ستاره پرتغالی یوونتوس که پیش از این با کونور مک‌گرگور، ستاره UFC هم دیدار کرده بود، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: وقتی در منچستریونایتد بودم، یک مربی تیم با من بوکس تمرین می‌کرد. به نظرم تمرین بوکس برای فوتبال مفید است، چون حواس شما را قوی‌تر می‌کند و یاد می‌گیرید که چطور حرکت کنید. تابستان گذشته هم با آنتونی جاشوا (قهرمان سنگین‌وزن بوکس) از طریق چت با هم صحبت کردیم.

رونالدو: ترجیح می‌دهم به جای فوتبال، بوکس ببینم

رونالدو 35 ساله که شنبه شب در برتری 3 بر یک یوونتوس مقابل جنوا، در صدمین بازی‌اش برای بانوی پیر موفق شد دو گل به ثمر برساند، تصریح کرد: در 33 سالگی کم‌کم به این فکر می‌کنید که قدرت پاهای‌تان دارند کم می‌شوند. من می‌خواهم در این رشته ورزشی، در فوتبال بمانم. مردم به من نگاه خواهند کرد و با خود خواهند گفت "کریستیانو بازیکن فوق‌العاده‌ای است، اما او دیگر کُند شده است". من نمی‌خواهم مردم چنین فکری در موردم بکنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شما می‌توانید خیلی چیزها را در مورد بدن‌تان تغییر دهید اما مشکل این نیست، بلکه این به ذهنیت، انگیزه و تجربه شما بستگی دارد که به نظرم پیچیده‌ترین چیز است. شما در ورزش می‌توانید به بلوغ برسید. به راجرر فدرر در تنیس نگاه کنید، او 37 یا 38 ساله است اما هنوز در اوج قرار دارد. در رشته بوکس هم چندین مورد از این ورزشکاران وجود دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این هم تفاوت رونالدو با دیگر فوتبالیست ها

      پاسخ ها

      • Borhany

        دقیقا

      • Meysam.......

      • محمد جواد

        اوکی

    • بدون نام

      عشقم‌رونالدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج