۱۰۷۱۳۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یک میلیون نفر تلویزیون را انتخاب نکردند!

جهش تعداد دنبال‌کنندگان صفحه رسمی AFC و آمار بینندگان لایو اینستاگرامی آن، نباید به تحسین محبوبیت عادل فردوسی‌پور محدود و مختوم شود!

حامد واسعی در خبرورزشی نوشت: تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پخش زنده بازی فینال با گزارش عادل فردوسی‌پور در اینستاگرام، از زوایای مختلفی قابل بررسی است، اما نتیجه این تصمیم بیش از همه باید برای صداوسیمای ملی مهم باشد و مورد تحلیل و تامل مسئولین آن قرار گیرد.

ا فزایش فالوئرهای پیج AFC در اینستاگرام به بیش از ۲٫۶میلیون دنبال‌کننده
صفحه اینستاگرام ای اف سی صفحه‌ای جذاب یا کاربردی نیست؛ به این معنا که در حالت عادی نباید افراد زیادی علاقمند به دنبال کردن محتوای این صفحه باشند! جذب حدود ۲۰۰هزار فالوئر در فعالیت ۲٫۵ ساله این صفحه* گواهی بر این مدعاست.

این‌که با اعلام خبر میزبانی از عادل فردوسی‌پور برای گزارش بازی پرسپولیس - اولسان، در کم‌تر از ۲۴ ساعت حدود ۲ و نیم میلیون نفر به دنبال‌کنندگان این صفحه اضافه می‌شود، در نگاه اول از محبوبیت فوق‌العاده عادل فردوسی‌پور حکایت دارد؛ نگاه بدبینانه هم این‌که عده‌ای با این حمایت خواسته‌اند مخالفت خود را با سیاست‌های سیما اعلام کنند! در هر حالت، آیا مدیران شبکه سوم سیما به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از صداوسیمای ملی ایران، حواسشان به این اعتراض مردمی هست؟

۸۰۰هزار نفر، آنلاین، بیننده لایو اینستاگرام ای اف سی فارسی
آمار بینندگان لایو AFC از ۸۰۰هزار نفر عبور کرد و در کم‌ترین حالت پایین‌تر از نیم میلیون نفر نیامد.

حال در نظر داشته باشیم که ۱- پخش زنده در لایو اینستاگرامی با دقیقه‌ای تاخیر همراه بود، ۲- بسیاری اینترنت پرسرعت نداشتند، ۳- کم نبودند آن‌هایی که گوشی مناسب ندارند، ۳- بسیاری صفحه بزرگ تلویزیون را برای چنین بازی مهمی ترجیح می‌دهند، ۴- پرشمارند هوادارانی که استرس بازی اجازه نمی‌داد قطعی، اختلال تصویر یا افت صدای گزارشگر را تحمل کنند و... در مجموع چه بسیار افرادی که به دلایل مختلف تماشای پخش زنده تلویزیونی را انتخاب کردند اما اگر در موقعیت برابر قرار می‌گرفتند انتخابشان گزارش عادل فردوسی‌پور بود، اما با همه این شرایط و محدودیت‌ها، باز هم تعداد کسانی که تلویزیون را انتخاب نکردند به یک میلیون نفر نزدیک شد! آیا مدیران شبکه سوم سیما، به عنوان زیرمجموعه‌ای از صداوسیمای ملی ایران، حواسشان به این خواست عمومی هست؟

شاید بد نباشد شبکه سوم سیما برای حمایت از این خواست میلیونی، از تصمیم قبلی خود دست بردارد. تغییر یک تصمیم هیچ کسی را کوچک نکرده است.

‌* صفحه فارسی اینستاگرام AFC در تاریخ ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ راه‌اندازی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج