اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۱۵۷۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رقابت پرسپولیس و اولسان همچنان ادامه دارد

هشت بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و اولسان پس از اتمام دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، در نظرسنجی AFC برای انتخاب بهترین بازیکن دیدار نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

خبرگزاری ایلنا: هشت بازیکن از تیم‌های پرسپولیس و اولسان پس از اتمام دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا، در نظرسنجی AFC برای انتخاب بهترین بازیکن دیدار نهایی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کنفدراسیون فوتبال آسیا، مانند مراحل قبل پس از اتمام دیدار نهایی لیگ قهرمانان در سال ۲۰۲۰ در تازه ترین نظرسنجی خود به انتخاب بهترین بازیکن این مسابقه پرداخت که در این نظرسنجی نام چهار بازیکن پرسپولیس و چهار بازیکن اولسان دیده می‌شود.

مهدی عبدی، میلاد سرلک، بشار رسن و حامد لک از پرسپولیس و جونیور نگرائو، کیم کی هی، دیو بلوتوییس و لی چونگ یونگ از کره بازیکنانی هستند که در این نظرسنجی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سرخپوشان روز گذشته در دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف اولسان هیوندای رفتند که با نتیجه ۲ بر یک از حریف خود شکست خوردند تا بدین ترتیب نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شوند. مهدی عبدی زننده تک گل پرسپولیس و جونیور زننده هر ۲ گل اولسان از روی نقطه پنالتی بودند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج