adexo3
۱۰۷۱۹۲۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بزرگداشت پورحیدری در مراسم جایزه حجازی

در دومین مراسم جایزه ناصر حجازی قرار است از خانواده جعفر کاشانی و منصور حیدری تقدیر شود.

خبرگزاری ایسنا: در دومین مراسم جایزه ناصر حجازی قرار است از خانواده جعفر کاشانی و منصور حیدری تقدیر شود.

در مراسم دومین جایزه ناصر حجازی که عصر امروز به شکل آنلاین برگزار می‌شود، از خانواده‌های زنده یاد منصور پورحیدری و زنده یاد جعفر کاشانی تقدیر خواهد شد.

حجت نظری، بنیانگذار جایزه حجازی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره گفت: جایزه حجازی، گرچه با نام یک اسطوره ورزشی گره خورده است اما الزاما یک جایزه ورزشی صرف نیست، بلکه برای پاسداشت اخلاق و انسانیت در جامعه بوده و به افرادی تعلق می‌گیرد که همچون مرحوم حجازی دارای روحیه مردم‌داری و دفاع از حق و اخلاق باشند.

وی ادامه داد: در همین راستا سال گذشته اولین مرحله از این جایزه با بزرگداشت مرحوم حجازی و در سالروز تولد ایشان برگزار شد و علاوه بر آن جوایز حجازی در بخش‌های هنر، خبر، عکس و ورزش نیز به برگزیدگان اهدا شد. همچنین جایزه ویژه نیز که هرسال به یک نفر تعلق می‌گیرد به عادل فردوسی پور اهدا شد.

نظری با بیان اینکه دومین جایزه حجازی امشب اول دی ماه برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: امسال همزمان با این مراسم بزرگداشت مرحوم منصور پورحیدری و مرحوم جعفرکاشانی نیز برگزار خواهد شد.

بنیانگذار جایزه حجازی افزود: امیدوار بودیم دومین مرحله از جایزه حجازی نیز همچون سال گذشته در حضور صدها نفر از مردم و پیشکسوتان ورزشی، ورزشکاران و هنرمندان برگزار شود، اما به دلیل شرایط کرونا این امکان را از دست دادیم و از این رو مراسم تنها با حضور برگزیدگان و تعداد از ورزشکاران و هنرمندان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. اما امکان پخش زنده آن از ساعت ۲۰ امشب از طریق پلتفرم‌های آیو و تیوا و همچنین حساب اینستاگرام رسمی جایزه حجازی به آدرس @hejazi_awards انجام خواهد شد.

نظری در مورد برگزیدگان این دوره نیز گفت: هیات انتخاب دومین جایزه حجازی با بررسی ده‌ها گزینه در هر بخش در نهایت شب گذشته افراد منتخب خود را اعلام کرد. اجازه دهید این موضوع امشب و در جریان مراسم مشخص و اعلام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج