اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۲۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

جای یک مهاجم شش‌دانگ کنار عبدی خالی بود

ناصر محمد‌خانی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است تیم اولسان را بیش از حد بزرگش کرده بودند و از این موضوع افسوس می‌خورد که با وجود کمبود‌هایی که در پرسپولیس وجود داشت آن‌ها می‌توانستند تیم کره‌ای را شکست داده و جام را بالای سر ببرند.

روزنامه ایران ورزشی: ناصر محمد‌خانی مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی معتقد است تیم اولسان را بیش از حد بزرگش کرده بودند و از این موضوع افسوس می‌خورد که با وجود کمبودهایی که در پرسپولیس وجود داشت آنها می‌توانستند تیم کره‌ای را شکست داده و جام را بالای سر ببرند اما قدر فرصت طلایی که پیش رویشان قرار گرفته بود را ندانستند تا باارزش‌ترین جام آسیا را از دست بدهند.

چرا پرسپولیس در حالی که در بهترین زمان ممکن به گل رسید در بدترین زمان ممکن برتری‌اش را از دست داد؟

واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. احمد نوراللهی یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و هست اما نمی‌دانم چرا در محوطه جریمه خطا کرد در حالی که چند بازیکن دیگر در کنار بازیکن کره‌ای در محوطه جریمه قرار داشتند و او شانسی برای گل زدن و ایجاد خطر نداشت. از این صحنه که بگذریم خطای هند پنالتی شیری اصلاً ضرورت نداشت چون مشخص نبود توپ به جونیور برسد ضمن اینکه اگر توپ به فرض از شیری رد شده و به جونیور هم می‌رسید معلوم نبود ضربه‌اش چه شود ضمن اینکه یک حامد لک آماده مانند شیر درون دروازه قرار داشت و اگر ضربه‌ای هم نواخته می‌شد لک مهارش می‌کرد به همین دلیل شیری اشتباه بدی را مرتکب شد آن هم در شرایطی که در نیمه دوم بازی را بسیار خوب و تهاجمی شروع کرده بود.

چرا پرسپولیس برتری‌اش را خیلی زود از دست داد؟!

بازیکنان پرسپولیس به نظرم توانایی‌های فنی خودشان را باور نداشتند چون آنها واقعاً بهتر از کره‌ای‌ها بودند و حریف چشم بادامی از آنها وحشت داشت. چه بسا که می‌دیدیم کره‌ای‌ها سر هر حمله پرسپولیس یازده نفره دفاع می‌کردند و از پرسپولیس واقعاً هراس داشتند اما ما خودمان آنطور که باید خودمان را باور نداشتیم و البته کمبودهایی هم داشتیم که یحیی و پرسپولیس را اذیت کرد.

دقیقاً منظورتان کمبود در کدام پست است؟

جای یک مهاجم تند و تیز سرعتی و تکنیکی کنار عبدی خالی بود. روش مورد علاقه یحیی سیستم ۲-۴-۴ است اما یحیی چون جز عبدی مهاجم خوب دیگری نداشت با روش ۱-۵-۴ بازی کرد.

بعد از دست دادن مهم‌ترین جام چه شرایطی را برای پرسپولیس متصورید؟

خیلی نگرانم چون می‌ترسم تیم بعد از آنکه خیلی مفت و راحت جام را از دست داد در مسابقات لیگ برتر هم به دلیل ضربه روحی ناشی از فینال در لیگ نتواند نتایج خوبی بگیرد و با افت مواجه شود. فقط امیدوارم کادر فنی تیم را برای بازی با نساجی به لحاظ روحی برگردانند وگرنه تیم بدجور متضرر می‌شود و نمی‌تواند در جام‌های داخلی هم انتظارات را برآورده سازد.

گویا از دست دادن جام را هنوز نتوانسته‌اید برای خودتان هضم کنید!

رسیدن به فینال آسیا واقعاً کاری شاق و بسیار سخت است. من از این ناراحتم که پرسپولیس تیم‌های به مراتب تیم‌تر از اولسان مانند السد، النصر و پاختاکور را برد که به مراتب بهتر از اولسان بودند اما به تیم کره‌ای باخت که تیم چندان قوی هم نبود. به هر حال شانس بزرگی از دست رفت و من امیدوارم تیم هر چه زودتر بازسازی شود تا برای جام‌های آینده آسیب بیشتری نبیند.

حرف آخر.

در قطر و در استادیومی بسیار خوب همه چیز برای قهرمانی پرسپولیس مهیا بود اما حیف که قدرش را ندانستیم و جام از دستمان پرید. یحیی مربی بسیار خوبی است و واقعاً با کمبودهایی هم مواجه بود اما با وجود این هم معتقدم بهترین فرصت برای قهرمانی آسیا برای پرسپولیس مهیا شده بود و می‌شد قهرمان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج