جاباما
۱۰۷۲۲۴۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

پیوس: شیری هم مثل کاریوس اشتباه کرد و ببخشید

اسطوره شماره ۱۷ پرسپولیس با تمجید از رفتار هواداران پرسپولیس در قبال اشتباه مرگبار مهدی شیری، آن را برگرفته از مکتب تاریخی این باشگاه دانست.

ورزش سه: اسطوره شماره ۱۷ پرسپولیس با تمجید از رفتار هواداران پرسپولیس در قبال اشتباه مرگبار مهدی شیری، آن را برگرفته از مکتب تاریخی این باشگاه دانست.

فرشاد پیوس، اسطوره گلزنی باشگاه پرسپولیس با اشاره به تلاش بزرگ شاگردان یحیی گل محمدی برای حضور در فینال گفت: فارغ از مسائل فنی و کلیشه‌هایی مثل این موضوع که ما مقابل رقبای قدرتمند و متمول آسیایی کاری غیرممکن را تا حد زیادی به سرانجام رساندیم، باید بگویم که واقعا باید به این بازیکنان دست مریزاد گفت.

وی ادامه داد: آنتونی استوکس، علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، علی علیپور در کنار احسان پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر؛ به این اسامی نگاه کنید و ببینید پرسپولیس جام را با آنها استارت زد و بدون آنها در فینال حاضر شد. تلاش تک تک نفراتی که در فینال بازی کردند قابل ستایش است. یحیی گل محمدی یک اتفاق بزرگ را رقم زد و واقعا از اینکه نتوانست این تاریخ‌سازی را تکمیل کند برای او ناراحتم اما تلاش و انگیزه او و بازیکنانش برای همه ما قابل احترام خواهد بود.

پیوس درباره اشتباهات فردی و هند عجیبی که شیری صورت داد و سهمی در شکست این تیم داشت گفت: من اصلا به این موضوع به این شکل نگاه نمی‌کنم. مهدی شیری هم بازیکن توانمندی است و شایستگی خود را برای پوشیدن پیراهن این تیم نشان داده است. اشتباه برای هر بازیکنی و در هر سطحی امکان دارد اتفاق بیفتد. فوتبال یک بازی تیمی است و این کم و زیاد بودن اشتباهات است که نتیجه آن را تعیین می‌کند. شیری اشتباه کرد اما نباید او را بیشتر از این آزار داد. قطعا او نیز بیشتر از هر بازیکنی از این موضوع دلگیر است. همه بازیکنان پرسپولیس بعد از حضور در فینال و جایی که حسرت تیم‌های بزرگی مثل الدحیل، السد قطر، الهلال و نمایندگان قدرتمند و متمول شرق آسیا شده، باید به خود ببالند و سرشان را بالا بگیرند.

وی ادامه داد: اشتباهات بزرگی همیشه در فوتبال اتفاق افتاده است. من واقعا به هواداران پرسپولیس بابت این روحیه و منشی که دارند افتخار می‌کنم. باید پذیرفت که اشتباه حتی فردی یک اتفاق طبیعی در فوتبال است. به طور مثال اشتباه کاریوس در فینال اروپا که جام را از لیورپول گرفت یا ۱۰ نفره کردن فرانسه توسط زیدان در فینال و درگیری با ماتراتزی. بازیکن ناگهان ممکن است تصمیمی ناخودآگاه بگیرد و باید شرایط را درک کرد و بخشید. همانطور که گفتم خیلی خوشحالم که هواداران پرسپولیس با این منش خود همچنان به تیم ایمان و اعتماد دارند و قطعا در آینده بار دیگر اتفاقاتی روشن در پیش خواهد بود.

پیوس که سال‌ها با پیراهن شماره ۱۷ پرسپولیس برای این تیم گلزنی می‌کرد در ادامه گفت: مهدی شیری باید هر چه سریعتر این اتفاق را فراموش کند و با ریکاوری ذهنی و روحی مناسب تیم را در ادامه مسابقات همراهی کند. پرسپولیس شرایط سختی در این فصل رقابت‌ها دارد و قطعا همه باید کمک کنند تا تیم بار دیگر به هدف بزرگ خود برسد.

سرمربی ویستاتوربین در پایان درباره دیدار این هفته تیمش برابر علم و ادب تبریز گفت: یک بازی سخت مقابل تیمی که به تازگی به لیگ دسته اول آمده داشتیم. حریف همچنان شخصیت لیگ اولی دارد اما بازیکنان ما نشان دادند که برای یک هدف بزرگ فصل را آغاز کردند. یک مساوی خارج از خانه آن هم در روزی که موقعیت‌های زیادی از دست رفت و دو بار هم توپ به تیرک دروازه حریف خورد، نوید این را می‌دهد که بازیکنان من با اشتیاق و شور بالا به دنبال این هستند تا پتانسیل خود را برای برتری مقابل هر حریفی حتی در خانه آنها به اثبات برسانند و من به این روحیه افتخار می‌کنم. تلاش خواهیم کرد در بازی‌های آتی نیز با تلاش و اتحاد بالا به امتیازات لازم دست پیدا کنیم و من کاملا به این تیم امید دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج