adexo3
۱۰۷۳۶۰۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازیکنان شمالی هم در این زمین‌ها معجزه نمی‌کنند

تیم پرسپولیس بعد از بازگشت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر پای به رقابت‌های لیگ برتر گذاشت و در اولین بازی خود دیدار معوقه هفته پنجمش را برابر نساجی برگزار کرد و این دیدار در یک روز بارانی در قائمشهر شرایط سختی را برای هر ۲ تیم و تیم داوری ایجاد کرد و اجازه ارائه یک فوتبال زیبا، مواج و جذاب را از ۲ تیم گرفت و درنهایت هم آن‌ها به یک امتیاز این دیدار رضایت دادند.

روزنامه فرهیختگان: تیم پرسپولیس بعد از بازگشت از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بار دیگر پای به رقابت‌های لیگ برتر گذاشت و در اولین بازی خود دیدار معوقه هفته پنجمش را برابر نساجی برگزار کرد و این دیدار در یک روز بارانی در قائمشهر شرایط سختی را برای هر ۲ تیم و تیم داوری ایجاد کرد و اجازه ارائه یک فوتبال زیبا، مواج و جذاب را از ۲ تیم گرفت و درنهایت هم آنها به یک امتیاز این دیدار رضایت دادند.

بیژن ذوالفقارنسب، کارشناس فوتبال درباره این بازی گفت: «این بازی را باید یک دیدار حادثه‌ساز و عجیب بخوانیم. شرایط زمین مسابقه به‌حدی خراب بود که حتی بازیکنان را از کنترل ساده یک توپ و پاس‌های درست محروم کرده بود و دلیل عمده آن هم شرایط بد زمین این شهر بود که اصلا کیفیت لازم را نداشت و آب‌گرفتگی نیز مزید بر علت شد تا دو تیم نتوانند تاکتیک‌های خود را در زمین مسابقه اجرا کنند. به نظر من نتیجه تساوی کاملا عادلانه بود و هیچ تیمی با این یک امتیاز متضرر نشد.»

وی در پاسخ به اینکه پرسپولیس بعد از ناکامی در فینال آسیا توانست از لحاظ روحی خود را به شرایط نرمال نزدیک کند یا خیر، گفت: «نمی‌توانیم با تجزیه و تحلیل این بازی قد و اندازه تیم‌ها را ارزیابی کنیم و درواقع به‌حدی کیفیت این بازی پایین بود که نمی‌توان متر و معیار خاصی روی آن گذاشت. این دیدار بسیار غیرعادی بود و می‌دیدیم که تیم‌ها وقتی قصد داشتند پاس ۴۰ متری برای هم ارسال کنند، در ۱۰ متری توپ از حرکت می‌افتاد و این اتفاق بدون دخالت هیچ بازیکنی رخ می‌داد. به همین جهت سخت است که بخواهیم با این بازی پرسپولیس را بسنجیم و بگوییم بازگشت خوبی به لیگ داشتند یا خیر. البته آنها از لحاظ بدنی خوب بودند و توانستند از پس این بازی سنگین در آن زمین نامناسب بربیایند.»

ذوالفقارنسب درباره شایعه برنامه‌ریزی عمدی برای بازی در این زمین تاکید کرد: «به لحاظ اخلاقی این کار درستی نیست و من بعید می‌دانم که تیم قابل احترام نساجی دست به چنین اقدامی بزند و روح جوانمردی را زیر پا بگذارد. بازی در زمین آب‌گرفته و گل‌آلود برای همه سخت است. ضمن اینکه قطعا داوران قبل از بازی زمین را چک کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که توپ قابلیت چرخ در زمین را دارد و سپس مجوز برگزاری بازی را داده‌اند.»

وی درباره ترکیب گل‌محمدی برای این بازی، اظهار داشت: «باید به نظر مربیان تیم‌ها احترام بگذاریم. ما نمی‌دانیم که کدام‌یک از بازیکنان در طول هفته خوب تمرین کرده‌اند و شرایط بهتری نسبت به بقیه دارند. اما قطعا بازیکنان شمالی می‌توانستند در این مدل زمین‌ها بیشتر به تیم کمک کنند و البته پرسپولیس در ترکیب خود کم بازیکن مازندرانی و گیلانی نداشت. اما در کل آنها هم نمی‌توانند معجزه کنند و وقتی سمت چپ زمین پرسپولیس آب گرفته و عملا این طرف از زمین از کار افتاده، دیگر تفاوتی نمی‌کند که بازیکن داخل زمین چه اصلیتی دارد اما دیدیم که آنها در سمت راست خودشان پاس‌های خوبی ردوبدل می‌کردند و از همین جناح هم به گل رسیدند.»

کارشناس فوتبال در پایان تصریح کرد: «گل‌محمدی کار سختی پیش‌رو دارد و این کار تنها درصورتی به سلامت انجام می‌شود که تمرینات منظمی توسط مربیان برای بازیکنان درنظر گرفته شود و آنها بتوانند فشار بازی‌های سنگین را برای بازیکنان تنظیم کنند تا علاوه‌بر اینکه از این تیم بازی شادابی ببینیم، جلوی مصدومیت‌های احتمالی هم گرفته شود و مشکلی گریبان این تیم را نگیرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج