۱۰۷۴۴۶۷
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

مرور؛ محمود فکری: کاش به پرسپولیس می‌رفتم!

مرور یک مصاحبه قدیمی از محمود فکری در بعضی پیج‌های طرفداری با واکنش استقلالی‌ها مواجه شده است. محمود فکری ۲۶ اسفند سال گذشته و زمانی که سرمربی نساجی قائمشهر بود در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا از این که به پرسپولیس نرفته است ابراز پشیمانی کرد.

برترین‌ها: مرور یک مصاحبه قدیمی از محمود فکری در بعضی پیج‌های طرفداری با واکنش استقلالی‌ها مواجه شده است. محمود فکری ۲۶ اسفند سال گذشته و زمانی که سرمربی نساجی قائمشهر بود در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا از این که به پرسپولیس نرفته است ابراز پشیمانی کرد.

در اخرین روزهای سال گذشته و در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال، قبل از بازی استقلال با نساجی قائمشهر از پیشکسوتان تیم آبی تقدیر شد اما هواداران، سرمربی تیم مقابل را تشویق نکردند. محمود فکری که از این اتفاق شاکی شده بود به ایلنا گفت: «جا دارد از کمیته پیشکسوتان و مدیران باشگاه بابت این اتفاق تشکر کنم اما از طرفداران استقلال خیلی گله دارم.»

مرور؛ محمود فکری: کاش به پرسپولیس می‌رفتم!

او ادامه داد: «یک لحظه در ورزشگاه فکر کردم که قبل از آقایان پورحیدری و جباری در این تیم بازی می‌کردم که هواداران من را به خاطر ندارند. واقعا این اتفاق برایم تعجب‌برانگیز بود که چطور طرفداران استقلال مرا نمی‌شناسند. با خودم گفتم ای کاش پیشنهاد پرسپولیس را قبول کرده بودم! الان همه چیز پول شده است و فکر می‌کنم تشویق کردن بازیکن سابق تیم هم پولی است. شاید اگر آن زمان این پیراهن مقدس و عرق به باشگاه را به پول می‌فروختیم الان اینقدر ناراحت نبودیم که با چنین رفتاری ناراحت شدیم!»

پیشکسوت استقلال در آن مصاحبه افزود: «بی‌احترامی از سوی آنها ندیدم اما انگار که از یک سیب زمینی قبل از بازی تقدیر شده بود؛ منِ محمود فکری 14 سال در این تیم بازی کردم، حدود شش سال کاپیتان بودم. دو سه بار بلندگوی ورزشگاه اسم مرا اعلام کرد و بعید می‌دانم متوجه حضور من نشده باشند شاید محمود فکری را هم نمی‌شناسند!

یک بچه 12 ساله به من می‌گفت گل شما را هیچ موقع یادم نمی‌رود این در حالی است که زمانی که من آن گل را زده بودم بچه هنوز به دنیا نیامده بود. وقتی آن بچه گل من را یادش است چطور 30 هزار هوادار مرا به خاطر ندارند! خدای نکرده کمبود تشویق شدن ندارم اما اگر به اندازه هر سال حضورم در استقلال دیروز یک ثانیه مرا تشویق می‌کردند 14 ثانیه می‌شد. حتی یک بار اسمم را صدا هم نکردند و این حس خیلی بدی به من داد.

خدا را شکر در این مدت از تیم حمایت می‌کردیم و فضای بدی را به وجود نیاورده‌ایم یک سری موارد را هم بازگو نکردیم که تمرکز تیم و بازیکنان به هم نریزد؛ فقط می‌توانم بگویم که دستشان درد نکند که تعجب‌برانگیزترین اتفاق سال را برایم رقم زدند حتی یک گوشه‌ای از ورزشگاه داد هم نه، اسم مرا حتی صدا هم نزدند.»

فکری درباره اینکه اعلام کرده ای کاش پیشنهاد پرسپولیس را قبول می‌کرد گفت: «زمانی که آقای هاشمی‌نسب به استقلال آمدند آقای پروین از طریق یکی از دوستانشان واسطه‌ای فرستاده بودند که به هر قیمتی که شده من به پرسپولیس بروم آن زمان آقای فتح‌اله زاده، نظری جویباری مدیرعامل و قائم مقام باشگاه بودند. این دو نفر کاملا در جریان این اتفاق بودند من تا به امروز نه به صورت رسانه‌ای صدایش را درآوردم که طرفداران استقلال ناراحت بشوند و نه اینکه حتی به آن فکر کنم.

مبلغ این انتقال را هم به عهده خودم گذاشته بودند و به هر قیمتی که من می‌گفتند آنها عمل می‌کردم. چون هاشمی‌نسب به استقلال آمده بود دنبال این بودند که فقط یک بازیکن را به پرسپولیس ببرند و حالا اگر این بازیکن محمود فکری بود کلی سروصدا می‌کرد چون اگر من به پرسپولیس می‌رفتم ضربه روحی خیلی شدیدی به استقلال می‌خورد ولی حالا اینکه من به استادیوم می‌آیم و حتی یک نفر هم اسمم را به زبان نمی‌آورد نه اینکه محتاج تشویق کردن باشم اما اینقدر بی‌معرفت بودن مطمئنا زننده و فراموش نشدنی است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سرخه سرخ

      الکی خودتو بزرگ نکن
      پرسپولیس توروبرای چی میخواست

      پاسخ ها

      • ناشناش

        ای لعنت به این نویسنده که تمام مردم را به جون همدیگه انداخته خدا لعنتت کنه

    • کیوان

      بخداول کن اخه چرا یچیز جور میکنی

    • ممج اقا

      خدارو شکر که نیومدی کتری جان.همون بهتر که یکی از اسطوره های نادی الکیسه هستی!

    • بدون نام

      الانشم به درد نمیخوری چون بفکراستقلال نیستی دنبال منافع. خودتی

    • بدون نام

      طرفدارهای کیسه اینجوریند دیگه نمک نشناسند تو ب دل نگیر

    • بدون نام

      آقای فکری قدرنشناس نباش اگرشدی فکری همان تماشاگربوده که ترا فکری کردند واین طبیعت فوتبال هستش ازاحساسات دست بردار وبه فکرآینده استقلال باش بعدشم دیرنشده میتونی درکسوت مربیگری همین حالا به پرسپولیس بروی

      پاسخ ها

      • بابک

        ما با وجود یه لشگر ستاره در راسش آقا یحیی احتیاج به این پفک نمکیا نداریم ارزونی کیسه کشا

    • خشم

      حق داری

    • بدون نام

      واسه استقلال حاشیه نساز

    • بی نام

      مفت گرونه

    • قیصر

      ب خدا خود بچهای کیسه هم دلتنگ رنگ قرمزن فقط از رو اجباره ک رنگ ابی رو قبول کنن

    • mohsen love

      خخخخخخ ... دیگه هیچ حرفی باقی نمونده!!!!

    • بدون نام

      واقعا کاش!؟!!!هدا لگد کنه باعث و بانی نرفتنتو

    • رامهر

      اخ بمیرم برات کوکول خان بیا من فریاد می زنم فکری فکری خخخخخ

    • معراج عبدالهی

      مربی که تیمشونمیتونه باتاکتیک وهجومی
      به میدان بفرسته،بدردتیم محلات هم نمیخوره

      پاسخ ها

      • بادشتy.A.A

        نه عزیزم بیاد پرسپولیس به افتخارش بلند میشم

      • بادشتy.A.A

        فکری مربی خوبی/اگر بذارنش کارایی داره/فیروز کربمی وفکری بدرد استقلال میخوره/

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج