۱۰۷۴۷۵۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ببازید، اما بهانه نیاورید

در مورد دربی فقط باید امیدوار باشیم اولاً قشنگ و تماشایی از آب دربیاید، دوماً مساوی نشود! و سوماً تیمی که می‌بازد بهانه نیاورد.

خبرورزشی: در مورد دربی فقط باید امیدوار باشیم اولاً قشنگ و تماشایی از آب دربیاید، دوماً مساوی نشود! و سوماً تیمی که می‌بازد بهانه نیاورد.

استقلالی‌ها می‌گویند چرا ما با ۲ بازی بیشتر باید به مصاف پرسپولیس برویم و پرسپولیسی‌ها می‌گویند چرا استقلال نباید قبل از دربی با گل‌گهر بازی کند و به مصاف آلومینیوم اراک هم می‌رود؟! این حرف‌ها به هزار و یک دلیل غیر منطقی است چون در هیچ جای دنیا برای پس و پیش شدن بازی‌ها و برگزاری مسابقات عقب افتاده از تیم‌ها اجازه نمی‌گیرند. مثلاً اگر ۲ بازی لیورپول عقب بیفتد منچستری‌ها نمی‌گویند آنها باید با تعداد بازی‌های مساوی به مصاف ما بیایند اما خب همان‌طور که مستحضرید سازمان لیگ ما به هر سازی می‌رقصد و سعی می‌کند هر دستوری را اجرایی کند که خب دیروز به این موضوع پرداختیم.

شرایط به نحوی است که از بین پرسپولیس و استقلال هر تیمی دربی را ببازد بهانه می‌آورد. قضیه مثل ماجرای قهرمانی‌های پرسپولیس است که می‌گویند قهرمانش کردند و اگر استقلال هم قهرمان شود همین را می‌گویند. این فضا واقعاً مشمئزکننده است و دیگر نمی‌توان از آن به عنوان یک فضای کرکری سالم نام برد. این‌طوری اگر تیمی به حق دربی را ببرد هم می‌گویند با کمک این و آن برد. حالا شاید بگویید همه جای دنیا این مدلی است ولی باور کنید این غلظت از رفتارهای عجیب را هیچ جای دنیا شاهد نیستیم. حتی مسی و رونالدینیو در سانتیاگو برنابئو تشویق شدند و این نشان می‌دهد که جو فوتبال ایران را هیچ جا ندارد.

در مورد دربی فقط باید امیدوار باشیم اولاً قشنگ و تماشایی از آب دربیاید، دوماً مساوی نشود! و سوماً تیمی که می‌بازد بهانه نیاورد. معمولاً مربیان قبل از بازی از حریف تعریف و تمجید می‌کنند اما بعد از بازی گل حریف را تصادفی و حاصل اتفاقات و اشتباه فردی خودشان می‌دانند. حتی چنین رفتارهایی را هم در فوتبال روز دنیا شاهد نیستیم. ماجرای گپ گواردیولا و زیدان بعد از بازی منچسترسیتی و رئال را که یادتان هست؟!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جالبه واقعا همینطوره اینجا ابران....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج