۱۰۷۶۴۷۰
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

ترابی؛ بازگشت به پرسپولیس یا ماندن در قطر

رقابت‌های لیگ ستارگان قطر امروز در حالی با انجام چند بازی پیگیری می‌شود که برای ستاره‌های ایرانی حاضر در این رقابت‌ها نیز حائز اهمیت است.

ورزش سه: رقابت های لیگ ستارگان قطر امروز در حالی با انجام چند بازی پیگیری می شود که برای ستاره های ایرانی حاضر در این رقابت ها نیز حائز اهمیت است.

امروز و از سری رقابت های لیگ فوتبال باشگاهی در قطر ، سه بازی باقیمانده از رقابت های هفته دوازدهم برگزار می شود و این در حالی است که این بازی های برای ایرانی های حاضر در این مسابقات بازی های مهمی هستند.

آخرین بازی ترابی؟

بازی تیم های العربی و الخور ممکن است آخرین بازی مهدی ترابی برای این تیم قطری باشد. اما شاید عملکرد درخشان او برابر الخور بتواند شرایط را دستکم برای یک نیم فصل دیگر تغییر بدهد. ترابی که به امید درخشش به لیگ ستارگان رفته بود تقریبا یک نیم فصل را به خاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داد و این باعث شد تا خبرهایی در ارتباط با بازگشت او به پرسپولیس شنیده شود. خبری که باعث امیدواری هواداران این تیم برای بازگشت ستاره فصل گذشته تیمشان شده بود. با این وجود به نظر می رسد بازی با الخور یک بازی کلیدی برای ترابی باشد و عملکرد او احتمالا روی آینده اش در العربی تاثیر خواهد داشت.

مهرداد محمدی دیگر ایرانی حاضر در این مسابقه است. او در این فصل در ۹ مسابقه ۵ گل برای العربی به ثمر رسانده است. العربی تا پیش از بازی امروز در رده نهم و الخور در رده یازدهم قرار دارند.

ترابی؛ بازگشت به پرسپولیس یا ماندن در قطر

بشار و کریمی

بازی تیم های القطر و الغرافه نیز علاوه بر حضور علی کریمی از نظر حضور بشار رسن هم یک بازی قابل توجه است. درمورد علی کریمی نیز یک خبر خیلی جدی در روزهای گذشته در رسانه های قطری شنیده شده که او ممکن است به الدحیل برود.

ترابی؛ بازگشت به پرسپولیس یا ماندن در قطر

الدحیل با جدایی رامین رضاییان و پیوستن قرضی اش به السیلیه ، قصد دارد سهمیه باز شده اش را با یک ایرانی دیگر که علی کریمی است پر کند. بشار رسن که در یک انتقال جنجالی از پرسپولیس به القطر پیوست شاید امروز اولین بازی اش را در لیگ ستارگان در ترکیب تیمش انجام بدهد. القطر در رده پنجم و الغرافه در رده دوم لیگ ستارگان قرار دارند.

در دیگر بازی امروز ام صلال که روزبه چشمی را در اختیار دارد باید به مصاف الدحیل برود که چند روز قبل رامین رضاییان مدافع راست ایرانی اش را به السیلیه داد. الدحیل تا پیش از بازی امروز در رده چهارم و ام صلال و چشمی در رده دهم جدول لیگ ستارگان هستند.

ترابی؛ بازگشت به پرسپولیس یا ماندن در قطر

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اهورایی

      اقا هر روز این ترابی رو تیتر نکنید
      هوادارا نمیخان این بازیکونو

    • پرسپولیسی باتعصب

      برگرد بیا پرسپولیس

    • محمد علی

      جای بازیکنان باتعصب فقط در پرسپولیس هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج