۱۰۷۶۷۱۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جلسه سرنوشت‌ساز AFC برای فوتسال آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه این هفته تکلیف برگزاری یا لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را مشخص می‌کند.

خبرگزاری مهر: کنفدراسیون فوتبال آسیا روز پنجشنبه این هفته تکلیف برگزاری یا لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را مشخص می‌کند.

برگزاری یا لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا حالا به یکی از چالش‌های جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا تبدیل شده است. AFC که اخیراً با موفقیت مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را با همکاری کشور قطر برگزار کرد، بعد از چند نوبت تعویق مسابقات فوتسال قهرمانی این قاره هنوز نتوانسته است تصمیم دقیقی بگیرد.

در آخرین بیانیه AFC در این ارتباط تاکید شد کشور کویت میزبان فوتسال جام ملت‌های آسیا خواهد بود و این رقابت‌ها فروردین ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. اما با نزدیک شدن به این تاریخ، ابهامات برگزاری بیشتر می‌شود.

شیوع ویروس کرونا و فراهم نبودن زیرساختها و شرایط برای سفر کشورها و میزبانی این رقابت‌ها باعث شده تا کنفدراسیون فوتبال آسیا در برگزاری مهمترین تورنمنت فوتسالی قاره ناکام بماند. آخرین خبرها حاکی از این است که AFC در حال مطالعه طرح لغو جام ملت‌ها و تعیین پنج سهمیه جام جهانی از طریق نتایج گذشته و دیگر مسائل فنی کشورهای آسیایی است.

در همین ارتباط سایت «pasionfutsal» آرژانتین خبر داده است که تکلیف برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا روز پنجشنبه این هفته مشخص می‌شود.

جلسه سرنوشت‌ساز AFC برای فوتسال آسیا

این سایت نوشت: «آنطور که ما متوجه شدیم، روز پنجشنبه هفتم ژانویه یک جلسه مجازی بین کنفدراسیون آسیا و نمایندگان کشورهایی که باید در رقابت‌های قهرمانی آسیا بازی کنند، برگزار می‌شود. در این جلسه، تصمیم نهایی ابلاغ می‌شود. بسیاری حدس می‌زنند که AFC مسابقات را لغو کرده و بر اساس آخرین عملکرد کشورها، سهمیه‌های جام جهانی را تعیین می‌کند.

برخی از روزنامه نگاران آسیایی از لغو قطعی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا که قرار بود در ماه مارس و اپریل در کویت برگزار شود، خبر داده‌اند. آنها حتی این احتمال را می‌دهند که رده بندی پنج کشور آسیایی در تعیین سهمیه جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی اعمال شود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج