اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۷۲۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مرزبان: از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم

علیرضا مرزبان، مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم.

خبرگزاری تسنیم: علیرضا مرزبان پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل پرسپولیس گفت: در نیمه اول انتظار بازی بهتری داشتیم. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که انجام دادیم، شانس‌های بیشتری داشتیم و متأسفم نتوانستیم از این موقعیت‌ها استفاده کنیم.

وی افزود: چیزی که خیلی خیلی مهم بود، رفع تنش‌هایی بود که وجود داشت و خوشحالم قدم بزرگی در این مسئله برداشتیم. اینکه مسئله قهرمانی باعث نشود، اخلاق و خیلی از مسائلی که باید در زندگی مطرح باشد را از دست بدهیم. این مهم است چطور کنار هم حرکت کنیم، یعنی ۹۰ دقیقه جنگیدن بی‌امان باشد، اما بعد از اتمام آن همه از هواداران، مسئولان، کادر، بازیکنان انتظار داریم که رفتار صد درصد حرفه‌ای داشته باشند و نگاهی انسانی هم به فوتبال داشته باشیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت کی‌روش استنلی و علت تعویض او در نیمه نخست، گفت: یک اسپاسم در ستون فقراتش دارد که باید صبر کنیم تا ببینیم وضعیتش چطور می‌شود. او به آرامش نیاز دارد و اکنون نمی‌توانم در این خصوص صحبت کنم.

مرزبان درباره علت تعویض امید نورافکن اظهار داشت: امید اشاره کرد در عضلاتش گرفتگی دارد و درخواست تعویض داشت و ما با این اقدام از مصدومیت جدی‌تر او جلوگیری کردیم.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود حضور محمدرضا خلعتبری سپاهان روان‌تر بازی کرد و چرا او دیر به ترکیب اضافه شد، خاطرنشان کرد: سعی کردیم با یک مهاجم کاذب بازی کنیم به گونه‌ای که خلعتبری توپ را در دفاع پرسپولیس توپ بگیرد و ما بتوانیم از کناره‌ها بهتر استفاده کنیم. این اتفاق هم افتاد و وقتی خلعتبری وارد زمین شد و نقش مهاجم کاذب را بازی کرد، ما موقعیت‌های خوبی را از چپ و راست خلق کردیم و خطرناک‌تر شدیم. این یک کار تاکتیکی بود که ما انجام دادیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان درباره اینکه حامد لک چهار موقعیت صد درصد سپاهان را مهار کرد، گفت: این طبیعی است و در یک بازی این اتفاقات رخ می‌دهد. تیم حریف کیفیت خوبی دارد و دروازه‌بان خوبی هم دارند. همانطور که ما انتظار داریم دروازه‌بان‌مان توپ‌های مهار نشدنی را بگیرد، دروازه‌بان حریف هم می‌تواند این کار را انجام داد. ای کاش ما می‌بردیم، چون حس خوبی داشتیم و می‌توانستیم پیروز این میدان باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج