۱۰۷۷۳۴۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

صحبت‌های رحمتی صحت ندارد

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در مورد حواشی به وجود آمده پیرامون تیم فوتبال شهرخودرو مشهد توضیحاتی داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: احسان اصولی رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در مورد ورود مهدی رحمتی به حوزه‌ای که خارج از وظایفش است گفت: ما می‌دانیم فشار زیادی روی مهدی رحمتی وجود دارد و این موضوع یک نگرانی برای ما است. حوزه فعالیت رحمتی مسائل فنی تیم فوتبال شهرخودرو است، اما او در حال حاضر در قسمت‌هایی ورود کرده است که جزو وظایفش نیست. این موضوع تیم شهرخودرو را تحت تاثیر قرار می‌دهد و نگرانی ما از همین باب است.

اینکه رحمتی می‌گوید حمایتی از تیم شهرخودرو نمی‌شود صحت ندارد

او در مورد اینکه رحمتی معتقد است حمایتی از تیمش نمی‌شود گفت: اینکه رحمتی می‌گوید حمایتی از تیم شهرخودرو نمی‌شود صحت ندارد. مدت کمی است که رحمتی سمت سرمربیگری تیم را بر عهده گرفته است و در زمانی که به عنوان دروازه بان در این تیم حضور داشت کمتر در جریان موضوعات مختلف بوده است. شما می‌توانید از مربیان و مدیران قبلی تیم شهرخودرو سوال کنید که هیئت فوتبال استان خراسان رضوی تا چه حد از این تیم حمایت کرده است. تیم شهرخودرو با توجه به مشکلاتی که برای شرکت پدیده به وجود آمده بود، سال قبل با حمایت‌های ما، آستان قدس رضوی، دولت و دستگاه‌های قضایی توانست سهمیه مسابقات آسیایی را کسب کند. این اتفاق در فوتبال خراسان بی سابقه و علت آن همگرایی و همکاری بود که در استان خراسان برای حمایت از این تیم انجام شد.

مشکلات موجود را در جلسات خصوصی به مدیران تیم شهرخودرو منتقل کرده ایم

اصولی در مورد نگرانی‌هایی که درمورد این تیم وجود دارد گفت: اتفاقاتی که برای تیم‌های فوتبال سیاه جامگان، ابومسلم و پیام افتاد درس عبرتی برای تمام ما بود تا از تیم‌هایی که از استان خراسان در لیگ برتر حضور دارند مواظبت کنیم. اینکه رحمتی می‌گوید ما تنها هستیم واقعیت ندارد. ما در انتهای فصل قبل تا به الان متوجه یکسری مشکلات شدیم که در جلسات خصوصی به مدیران شهرخودرو منتقل کرده ایم. ما هدفان کمک بوده است، من به رحمتی گفتم که نگران مسائل غیر فنی نباشید و کار خودتان را انجام دهید. با توجه به نتایجی که تیم کسب کرده و اتفاقاتی که پیرامون آن رخ داده است به ما حق دهید که نسبت به آن نگران باشیم.

هیئت فوتبال هیچ مشارکتی در اتفاقات ورزشگاه امام رضا (ع) نداشت

او درمورد راه ندادن تیم شهرخودرو به ورزشگاه امام رضا (ع) گفت: اتفاقی که روز گذشته در ورزشگاه امام رضا رخ داد تصمیم جمعی استان نبوده است و هیئت فوتبال در آن هیچ مشارکتی نداشت. مجموعه شهرخودرو با مجموعه تربیت بدنی آستان قدس قرادادی داشتند و تعهداتی وجود داشته که عملی نشده است. مسئولان موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی با توجه به قوانینی که برای خودشان دارند برخوردی را انجام می‌دهند.

باید به دنبال ریشه مشکلات رفت

اصولی ادامه داد: بعد از اینکه با خبر شدیم پیگیری کردیم و خودم را به ورزشگاه رساندم. زمانی که من رسیدم خود رحمتی با مسئولان صحبت‌هایی انجام داده بود و من هم همین کار را کردم. اینگونه نبوده است که در استان تصمیم گرفته شود که تیم‌ها را به ورزشگاه راه ندهند. وقتی یک نفر سر درد می‌گیرد شاید بتوان با یک مسکن آن را آرام کرد، اما اگر این اتفاق چندین بار تکرار شود باید به دنبال این رفت که دلیل این موضوع چیست.

شهرخودرو ۶۰۰ میلیون تومان به آستان قدس رضوی بدهکار است

او درمورد بدهی باشگاه شهرخودرو به آستان قدس رضوی گفت: بدهی باشگاه شهر خودرو ربطی به هیئت فوتبال خراسان ندارد و طرف حساب آن‌ها آستان قدس رضوی است. مدیرعامل موسسه ورزشی آستان قدس رضوی در مورد این موضوع مصاحبه‌ای انجام داده است. بدهی از فصل قبل وجود داشته و در این فصل نیز به آن اضافه شده است. مبلغ ۲۰۰ میلیون چک داده شده است و همچنین مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان هنوز تعیین تکلیفی برایش صورت نگرفته است. مسئولان شهرخودرو برای هر بازی با آستان قدس قرارداد می‌بستند و برای بازی آخر هیچ قراردادی امضا نشده است. باشگاه شهرخودرو مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به آستان قدس رضوی بدهکار است.

۴ ماه است که حمیداوی را ندیده‌ام

اصولی گفت: بحثی که من و جامعه فوتبال داریم این است که تیم محبوب شهرخودرو که به نام مردم است دچار آسیب نشود. ما در خدمت هستیم و کمک می‌کنیم تا این مشکلات را رفع کنیم. اما ۴ ماهی می‌شود که خبری از حمیداوی، مالک باشگاه شهر خودرو نیست و ما او را ندیده ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج