اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۰۷۷۵۶۹
۱۷ نظر
۵۰۰۲
۱۷ نظر
۵۰۰۲
پ

صلاحیت علی کریمی برای فدراسیون تأیید می‌شود؟

علی کریمی در صورتی که دارای مدرک کارشناسی باشد می‌تواند نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شود، اما در غیر اینصورت صلاحیت او در صورت ثبت نام تایید نخواهد شد.

خبرورزشی: علی کریمی در صورتی که دارای مدرک کارشناسی باشد می تواند نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شود اما در غیر اینصورت صلاحیت او در صورت ثبت نام تایید نخواهد شد.

علی کریمی بعد از آویزان کردن کفش ها وارد عرصه مربیگری شد. حتی در شروع به کادر فنی تیم ملی ملحق شد اما خیلی زود از این سمت کناره گیری کرد و هدایت تیم ها در لیگ برتر را برعهده گرفت. به یاد داریم او وقتی وارد مربیگری شد خطاب به خبرنگاران گفت در حال آزمایش خود در عرصه مربیگری هستم و اگر به این نتیجه برسم نمی توانم کمکی به فوتبال کنم کناره گیری می کنم و در نهایت هم این کار را انجام داد. منتقد فدراسیون فوتبال در دوره مهدی تاج حال تصمیم تازه ای برای خود گرفته است. حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و استراتژی او پاکسازی فوتبال و مبارزه با فساد در فوتبال است.

اما سوال اساسی این جاست آیا صلاحیت علی کریمی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید خواهد شد؟ علی کریمی برای شرکت در انتخابات نیاز به تایید ۵ عضو از اعضای مجمع عمومی دارد که به نظر می رسد به راحتی نظر ۵ عضو را به خود جلب خواهد کرد. تصمیم او با موافقت خیلی از مدیران فوتبال همراه شده است. از جمله سعید آذری - مدیر عامل باشگاه فولاد. او به دلیل ۴ سال بازی در لیگ برتر و تیم ملی دیگر نیاز به ۱۰ سال سابقه مدیریتی ندارد.

شرایط برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه به نسبت گذشته تعدیل شده است و اینبار خیلی ها می توانند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رییسه شرکت کنند. اینبار صندلی ریاست فدراسیون فوتبال با توجه به اینکه هر نامزد باید ۵ فرم امضاء از اعضای مجمع عمومی تحویل دهد می تواند ۱۸ نامزد داشته باشد.

اما شرایط عمومی برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال چیست؟ نامزد ریاست - دبیر کل و خزانه دار حتما باید دارای مدرک لیسانس باشند اما اعضای هیات رییسه با مدرک فوق دیپلم و حتی دیپلم می توانند در انتخابات اعضای هیات رییسه شرکت کنند؛ در حالی که پیش تر این چنین نبود و اعضای هیات رییسه هم باید حداقل مدرک لیسانس ارایه می کردند. علی کریمی در صورتی که در رشته ای دارای مدرک کارشناسی باشد می تواند نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شود اما در غیر اینصورت صلاحیت او در صورت ثبت نام تایید نخواهد شد.

یکی از مدیران فدراسیون فوتبال این خبر را تایید کرد و گفت کسی که می خواهد نامزد ریاست فدراسیون فوتبال شود حتما باید دارای مدرک لیسانس باشد. او در پاسخ به این سوال که آیا علی کریمی این مدرک را ارایه خواهد داد؟ گفت: من در اینباره اطلاعاتی ندارم. حتما او دارای مدرک کارشناسی است که می خواهد برای ریاست فدراسیون فوتبال کاندید شود.

پیش از این افرادی که قرار بود برای پست ریاست فدراسیون کاندیدا شوند، حتما باید مدرک کارشناسی و کارت پایان خدمت می‌داشتند که این موضوع در آخرین تصحیح فدراسیون فوتبال ایران از سوی فیفا برداشته شده و علی کریمی برای حضور در انتخابات نیازی به مدرک کارشناسی (لیسانس) ندارد.

این مسئله البته مخالفانی جدی در فوتبال ایران داشت اما فیفا از موضع خود کوتاه نیامد و این شرط محدود کننده را از انتخابات برداشت تا افرادی مثل علی کریمی که فرصتی برای گذراندن تحصیلات عالیه نداشتند نیز بتوانند شانس خود را در این عرصه امتحان کنند.

موضوعی مثل این که البته مناقشه برانگیز است و نظرات مثبت و منفی زیادی را در خود دارد، از چیزهایی است که شما هم می‌توانید درباره آن صحبت کنید و نظرات خود را پای این مطلب برایمان بنویسید.

آیا شما با شرط داشتن مدرک دانشگاهی برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال موافقید یا این را یک تشریفات اضافی برای حضور افرادی می‌دانید که به خصوص در سال های اخیر کمکی به فوتبال نکرده اند؛ نظرات خود را کامنت کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نه فقط فقط تاج و کفاشیان
      چرا باس پت و مت رو به این ترجیح بدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حالا انقدر قانون یه شبه مینویسند که فق کفاشیان و تاج مشمول پست ریاست میشند ،خخخخخخخخخ

      • پرسپولیسی قدیمی

        چرا باید مدرک گرا باشیم در حال حاضر گرفتن لیسانس با فراوان بودن مراکز آموزشی که همگان بهتر می دانند زیاد کار مشکلی نیست ضمنا مدیر بودن زیاد ربطی به مدرک بالا ندارد و این مسئله را به خوبی در این سالها مشاهده کرده ایم وانهایی که مدرک دکترای انچنانی داشتند در مدیریت صفر

    • بدون نام

      انشاللاه که بشه

    • شهرام قهرمانی

      انسانی درحد علی کریمی خودش فوق لیسانس جامعه شناسی ودکترای مردم شناسی داره پس نیاز به لیسانس وکاغذ پاره نداره

    • تا جم

      صلاح دید علی کریمی برای پدر شدن لنگی

    • پرسپولیس کبیر

      همون که زبان انگلیسی و عربی بلده از صدتا مدرک که آقایون دارن بهتره

    • محمد از تهران

      علی کریمی نشان داد بر روی مستطیل سبز حرف برای گفتن زیاد داشت اما در عرصه مربی گری که!وروحیه پرخاشانه او مسلما در جایگاه مدیریتی که اصلا...

    • بدون نام

      حداقل اگر مدرک مرتبط میگفتن یه چیزی

    • قلندر

      مثل روز روشنه که علی آقا رو دور میزنن
      خود آقای کریمی هم اینو خوب میدونه ...
      اون برای این وارد شده تا فقط یکبار دیگر ثابت کنه که این اهالی فوتبال فقط خاری هستن در چشم فوتبال... همچنین عوارض بعد از انتخابات که باعث میشه حضرات بیشتر از مدریت نا به هنجار شون ترس داشته باشند... بماند که هیچ چیز ندارند نه ترسی و ثوادی و مدریتی..

    • بدون نام

      فقط علی کریمی باید رئیس فدراسیون فوتبال شود
      عشق است علی کریمی

    • بدون نام

      ما ۸۰میلیون طرفدار پرسپولیس کبیر حمایت خود را از علی کریمی اعلام میکنم

    • بدون نام

      ما فقط علی کریمی را میخواهیم

    • بدون نام

      تنها کسی که لیاقت ریاست فدراسیون فوتبال ایران را دارد علی کریمی است

    • بدون نام

      فقط علی کریمی
      وسلام

    • بدون نام

      تشریفات اضافی است
      فقط علی کریمی باید رئیس فدراسیون فوتبال شود

    • بدون نام

      ما حمایت خود را از علی کریمی اعلام میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج