adexo3
۱۰۷۸۵۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قاضی القضات فوتبالی‌ها همچنان پاسخ نمی‌دهد

فریدون اصفهانیان یکی از نام‌های حاضر در فداسیون فوتبال است که امروز برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام کرد. مرد همیشه حاضر در فدراسیون فوتبال طبق سنت همیشگی تمایلی به پاسگخویی به سوال خبرنگاران نداشت.

طرفداری: بیشتر از هشت سال است که فریدون اصفهانیان برای حضور در پست ریاست کمیته داوران پا به فدراسیون فوتبال ایران گذاشت. از آن دسته آمدن هایی که رفتنی به دنبال نداشت و احتمالا حالا حالاها نیز نخواهد داشت.

او در این مدت مقاطعی مجبور شد کمیته داوران را به دیگران بسپارد اما به عنوان رییس هیات فوتبال زنجان و عضو هیات رییسه در صحنه باقی ماند. مرد همیشه حاضر در فدراسیون فوتبال (به عنوان رئیس کمیته داوران و یا عضو هیات رئیسه) امروز نیز در محل فدراسیون فوتبال حضور یافت و به ثبت نام برای حضور در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اقدام کرد.

نکته جالب درباره این مدیر سابقا داور فوتبال ایران اینکه او یکی از نفراتی است که با توجه به دارا بودن پست مهم، تمایلی به پاسخگویی به خبرنگاران و اهالی رسانه ندارد و به همین دلیل ترجیح می دهد تنها آن چیزی که در ذهن خود می گذرد را به عنوان شبه پاسخ بیان کند. حضور امروز او در فدراسیون که با سوالات مختلف خبرنگاران همراه بود دقیقا تایید همین مطلب است. رئیس کمیته داوران کوتاه ترین پاسخ ها را برای سوالات مختلف در نظر گرفته بود و با توجه به عدم تمایل مشهود به پاسخ دادن، سعی کرد بدون وارد شدن گزندی به خود، از مهلکه بگریزد.

پاسخ های کمتر از یک خطی اصفهانیان از آن جهت جالب به نظر می رسد که هر سوالی که از او پرسیده شد یک چالش بزرگ به همراه داشت اما قاضی القضات فوتبالی ها ترجیح می داد با کمترین کلمات به سوالات پاسخ دهد. به ابهامات و جواب های زیر دقت کنید:

درباره شائبه‌هایی که پیرامون حضور برخی ناظران در تعداد زیادی از مسابقات وجود دارد

پاسخ : در رابطه با این موارد صحبت نمی‌کنم. آن چیزی که وظیفه ما بوده انجام دادیم!

درباره نامه‌های اعتراضی برخی از باشگاه‌ها به کمیته داوران

پاسخ : هر تیمی برای ما نامه می‌نویسد جواب نامه‌اش را می‌دهیم!!!

در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفته بود شما باید به سوال مردم پاسخ بدهید

پاسخ : شما سوال مردم را نمی‌پرسید بلکه این سوال خودتان است!!!

به این ترتیب می توان یکی از جالب ترین اتفاقات امروز حول فدراسیون فوتبال را همین مصاحبه دانست. همان طور که دیده می شود فریدون اصفهانیان در ادامه پاسخگویی های چند سال اخیر، این بار هم سعی کرد طوری که آب از آب تکان نخورد از کمند خبرنگاران حاضر در روبروی فدراسیون فوتبال بگذرد تا سر رسیدن وقتی دیگر برای پاسخگویی هم خدا بزرگ است!

فریدون اصفهانیان به خاطر امضای قرارداد ویلموتس اصلا حق ثبت نام در انتخابات را نداشت اما شما اگر جرات دارید این سوال را هم از قاضی القضات بپرسید!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج