۱۰۸۰۱۷۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هوای آلوده تهران، پارو زدن را سخت کرده بود

علی آقامیرزایی، ملی‌پوش کایاک کشورمان درباره اردوی پیش‌رو به خبرورزشی گفت: بندر خمیر مکان مناسبی برای اردوی تیم ملی است، آن منطقه از نظر آب و هوایی برای اردو عالی است.

خبرورزشی: علی آقامیرزایی، ملی‌پوش کایاک کشورمان درباره اردوی پیش‌رو گفت: بندر خمیر مکان مناسبی برای اردوی تیم ملی است، آن منطقه از نظر آب و هوایی برای اردو عالی است.

هوای آلوده تهران، پارو زدن را سخت کرده بود

علی آقامیرزایی، ملی‌پوش کایاک این روزها سخت پارو می‌زند تا خودش را به اولین و شاید آخرین المپیک دوران قهرمانی‌اش برساند. البته تمرین در هوای آلوده کار را برای او هم سخت کرده است. شانس اول سهمیه کایاک، المپیک امسال را اولین و آخرین شانسش می‌داند: «حالا آمادگی ۷۰ درصدی دارم و قطعاً آمادگی‌ام از هفته دیگر در اردوی بندر خمیر بیشتر هم می‌شود. هرچند نتیجه انتخابی المپیک قابل پیش‌بینی نیست اما این اولین حضور من در انتخابی المپیک است و من برای سهمیه می‌روم، هدفم پاروزنی در المپیک است، چراکه توکیو را اولین و آخرین فرصت برای خودم می‌دانم.»

آقامیرزایی سطح لیگ را خوب می‌داند: «بعد از چند سال لیگ به صورت جدی برگزار شد و اسپانسرهای خوبی هم به میدان آمده بودند و قراردادها به نسبت اولین دوره خوب بود. از طرفی صداوسیما هم مسابقات را پوشش داد که همه اینها باعث شد تا لیگ شروع خوبی داشته باشد. پخش زنده مسابقات به جذب اسپانسر و شناخت کایاک کمک زیادی می‌کند. خیلی از خانواده‌ها اصلاً قایقرانی را نمی‌شناسند، که پخش زنده می‌تواند کمک خوبی در شناخت قایقرانی باشد.»

او از آلودگی هوای تهران در تست انتخابی تیم ملی می‌گوید: «روز انتخابی هوای تهران خیلی سرد و آلوده بود که همین کارمان را سخت کرده بود ولی ایرج اقلیمی سرمربی تیم ملی از رکوردم راضی بود، خودم دوست داشتم ۲ ثانیه بهتر رکورد بزنم که متأسفانه نشد. درست است که احمدرضا طالبیان در انتخابی نبود، ولی رقبای خوب دیگری مثل امین بوداغی و پیمان قویدل داشتم که خداراشکر اول شدم.»

ملی‌پوش کایاک معتقد است بندر خمیر مکان مناسبی برای اردوی تیم ملی است: «بندر خمیر نزدیک قشم است و ما ۳ سال است که در قشم اردو داریم. آن منطقه از نظر آب و هوایی برای اردو عالی است. اسلام جهادی از ملی‌پوشان پاراکانو اهل بندر خمیر است که به گفته‌اش امکانات و شرایط خمیر برای اردو خوب است و از طرفی هم سهرابیان رئیس فدراسیون با بازدید از آنجا، آن را تأیید می‌کند. هرچه که باشد پاروزنی در گرما خیلی راحت‌تر از سرماست.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج