۱۰۸۰۲۱۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آنتورپ به فکر خرید رقیب برای بیرو

شرایط علیرضا بیرانوند در آنتورپ پس از نمایش ضعیف او برابر میشلن چندان خوب نیست و حالا رسانه‌های بلژیکی از احتمال خرید یک دروازه‌بان دیگر توسط این تیم خبر می‌دهند.

روزنامه فرهیختگان: شرایط علیرضا بیرانوند در آنتورپ پس از نمایش ضعیف او برابر میشلن چندان خوب نیست و حالا رسانه‌های بلژیکی از احتمال خرید یک دروازه‌بان دیگر توسط این تیم خبر می‌دهند. سایت «والفوت» دراین‌باره نوشت: «اگر ژان بوتز مجبور به انجام عمل جراحی شود، مدیران آنتورپ احتمالا به‌دنبال خرید یک گلر جدید خواهند رفت که این اتفاق اصلا به‌سود علیرضا بیرانوند نیست.

او در دیدار برابر میشلن روی دو شوت ساده گل خورد و البته این نخستین‌بار نبود که چنین اشتباهاتی انجام می‌داد. این هفته قرار است تکلیف آسیب‌دیدگی بوتز مشخص شود. اگر قرار باشد با استراحت مشکل او برطرف شود ۸هفته دور از میادین خواهد بود و درصورتی که نیاز به عمل جراحی باشد حداقل سه‌ماه خانه‌نشین می‌شود. گلر سوم تیم ماتیاس جوان است که تجربه زیادی ندارد و به همین دلیل خرید یک بازیکن جدید در این پست بسیار محتمل به‌نظر می‌رسد.»

ازسوی دیگر رسانه‌های این کشور از پیشنهاد تیم آاک آتن برای به خدمت گرفتن بیرانوند خبر می‌دهند و گفته می‌شود این تیم یونانی خواهان به خدمت گرفتن قرضی این بازیکن تا پایان فصل است که البته آنتورپ چندان با این پیشنهاد موافق نیست اما شاید خرید یک دروازه‌بان جدید شرایط را تغییر دهد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج