۱۰۸۱۱۸۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پوگبا مقصد بعدی خود را مشخص کرده است؟

چند هفته پیش، مینو رایولا، ایجنت سرشناس پل پوگبا، از طرف او اعلام کرده بود که هافبک فرانسوی دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد و آینده‌ای را برای خود در این باشگاه متصور نمی‌شود.

فوتبالی: چند هفته پیش، مینو رایولا، ایجنت سرشناس پل پوگبا، از طرف او اعلام کرده بود که هافبک فرانسوی دیگر جایی در منچستریونایتد ندارد و آینده‌ای را برای خود در این باشگاه متصور نمی‌شود.

از آن موقع تاکنون، حدس و گمان های زیادی پیرامون آینده‌ی این بازیکن زده شده است و گفته شده بود که رئال مادرید و یوونتوس مقاصد احتمالی او هستند. اما آیا پوگبا تیمی که می‌خواهد به آن برود را مشخص کرده است؟

در آخرین اخبار پیرامون این قضیه، یکی از خبرنگاران اسکای اسپورت ادعا کرده است که پل پوگبا، یوونتوس را به عنوان مقصد آینده‌ی خود و تیم بعدی‌اش برگزیده است و می‌خواهد در تابستان راهی این باشگاه شود.

همچنین گفته شده که بدیهی است که پل پوگبا در این پنجره‌ی نقل و انتقالاتی که در واقع ژانویه است، تصمیمی برای ترک شیاطین سرخ ندارد و او تا پایان فصل در این تیم خواهد ماند و پس از آن است که به گفته‌ی اسکای اسپورت راهی یوونتوس خواهد شد یعنی همان تیمی که قبلا هم در آن بوده است.

در هر صورت این حرف و حدیث‌ها بیشتر به صورت حدس و گمان است و باید دید که در واقعیت چه اتفاقی می‌افتد و پل پوگبا در نهایت به کجا می‌رود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج