۱۰۸۱۳۷۸
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

فرشاد می‌خواهد ثابت کند یحیی اشتباه کرد!

بدون شک یکی از سوژه‌های اصلی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان، فرشاد احمدزاده است.

خبرورزشی: بدون شک یکی از سوژه‌های اصلی بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان، فرشاد احمدزاده است.

شماره ۱۰ سابق پرسپولیس و بازیکن فعلی فولاد خوزستان که دی‌ماه سال گذشته مجبور شد ازاین تیم جدا شود. فرشاد احمدزاده درآن مقطع به طور ناگهانی از سوی مسوولان به باشگاه فراخوانده و قراردادش به طور توافقی با سرخپوشان فسخ شد.

این در حالی بود که "گابریل کالدرون" سرمربی پیشین پرسپولیس پیش از ترک ایران فهرستی از بازیکنان مازاد خود را در اختیار باشگاه قرار داده بود که در آن خبری از نام فرشاد احمدزاده نبود.
به هر حال فسخ قرارداد این بازیکن با سرخپوشان آن هم در شرایطی که هنوز تیم سرمربی نداشت کمی جای تعجب داشت. در همان گیر و دار یحیی گل‌محمدی که پیش از آن گزینه اصلی هدایت پرسپولیس محسوب‌ می‌شد، براساس بیانیه باشگاه، قرارداد خود را با این تیم به امضا ‌رساند.

گفته شد یحیی گل‌محمدی نظر مثبتی روی احمدزاده نداشت و به همین دلیل قلم قرمز روی نام این بازیکن کشید و این موضوع را به مسوولان پرسپولیس منتقل کرد. مسوولان باشگاه نیز نیمه شب دوشنبه این بازیکن را به باشگاه فراخوانده و پس از برگزاری جلسه‌ای با مدیرعامل قرارداد او را به طور توافقی فسخ کردند. فرشاد احمدزاده بلافاصله به تیم فولاد خوزستان پیوست و یکی از مهره‌های تأثیرگذار این تیم در کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا بود.

این بازیکن تکنیکی و چپ پا پس ازپایان لیگ نوزدهم با پیشنهادی خوب ازسوی باشگاه استقلال تهران مواجه شد. درحالی که تصورمی شد فرشاد احمدزاده با سابقه بازی درپرسپولیس، آبی پوش شود بالاخره با اصرار مربیان فولاد خوزستان و مذاکره با سعید آذری درتیم اهوازی ماندگار شد. او در فصل جاری هم یکی از ستاره‌های فولاد خوزستان بوده که گل برتری این تیم را هم به استقلال تهران زد تا انگیزه و توانایی‌های بالای خودش را به رُخ بکشد.

از اهواز خبر می‌رسد فرشاد احمدزاده برای بازی برابر تیم سابق خودش و یحیی گل‌محمدی انگیزه‌های فراوانی دارد. احمدزاده می‌خواهد ثابت کند یحیی گل‌محمدی مرتکب اشتباه شد که او را در لیست مازاد پرسپولیس قرار داد. باید منتظر ماند و دید در پایان دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان، فرشاد احمدزاده حقانیت خودش را ثابت می کند یا یحیی گل‌محمدی؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یحیی اگه اشتباه هم کرده باشه به کسی ربطی نداره خودش بلد هستش چیکار بکنه ماهم مثل کوه پشت یحیی هستیم وازش حمایت میکنیم

    • مهرزاد۲

      فرشاداحمدزاده بخاطررفتارهای هیجانی کنترل نشده در زمین که باخلقیات نه یحیی نه کریم سازگارنبود عذرش وخواستند.هربازی کارت اخراج بخاطردعوا .مگه داریم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج