۱۰۸۳۲۰۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

شلوار جینِ زیدان که صنعت «مد» را دگرگون کرد

مدتهاست که نحوه پوشش ورزشکاران مختلف ممکن است که یک «مد» جدید را در کل دنیا ایجاد کند. حالا این اتفاقی است که با یکی از تیپ‌های زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید رخ بدهد.

فوتبالی: مدتهاست که نحوه پوشش ورزشکاران مختلف ممکن است که یک «مد» جدید را در کل دنیا ایجاد کند. حالا این اتفاقی است که با یکی از تیپ های زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید رخ بدهد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی رئال مادرید بدون آن که خودش بداند، به خاطر شلوار جینی که در مراسم معارفه خود در دوره دومش در رئال در مارس ۲۰۱۹ به تن کرد، به شدت مورد توجه قرار گرفت. پاچه های متفاوت این شلوار باعث شد تا به شدت مورد توجه قرار بگیرد.

شلوار جینِ زیدان که صنعت «مد» را دگرگون کرد

مربی فرانسوی با پوشیدن شلوار جینی که پاچه هایش تا شده و توسط کارشناسان صنعت مد لقب "جین آستین دار" را دارد، مورد توجه قرار گرفت. مدلی که توسط زیدان مورد توجه قرار گرفت، یکی از مدلهای شرکت Dsquared2 بود که دین و دن کاتن، دوقلوهای طراح مد برای این شرکت ایتالیایی طراحی کرده بودند.

این دو برادر در حوزه پیشرفت مد به شدت مشهور هستند و حالا مبدعان این مدل جدید از شلوارهای جین هستند که به شدت در صنعت مد مورد توجه قرار گرفته است. این نوع از شلوارها برای مردان و زنان مناسب هستند که به شکل قابل توجهی تا می خورند. یکی از مدلهای معروف از این شلوارها توسط برند "درک لام" با قیمت 590 یورو عرضه شده است.

زیدان نقشی کلیدی در ورود این نوع شلوارها به صنعت مد داشت و بسیاری از اینفلوئنسرهای سرشناس در شبکه های اجتماعی حالا از این مدها استفاده می کنند. به طور مثال کارلوتا روبالتلی به تازگی در صفحه اینستاگرامش تصویری از شلوار جین با پاچه های تا شده که توسط شرکت لوئو طراحی شده را مورد استفاده قرار داده است. برندهای دیگری نظیر ماسیمو دوتی و زارا نیز به سراغ این نوع از شلوارها رفته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج