۱۰۸۳۹۲۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اظهارات عجیب سرپرست تراکتور!

حسن آذرنیا سرپرست تراکتور گفت: فوتبال ایران یک فوتبال نتیجه گراست و بعضی مواقع اتلاف وقت و خشونت برای یک برد طبیعی است.

خبرورزشی: حسن آذرنیا سرپرست تراکتور گفت: فوتبال ایران یک فوتبال نتیجه گراست و بعضی مواقع اتلاف وقت و خشونت برای یک برد طبیعی است.

حسن آذرنیا سرپرست تیم فوتبال تراکتور در گفتگویی با رادیو ایران گفت: فوتبال ایران یک فوتبال نتیجه گراست و بعضی مواقع اتلاف وقت و خشونت برای یک برد طبیعی است ولی زمانی که یک برد یا باخت در یک باشگاه تغییر و تحولاتی را ایجاد میکند همچین اتفاقاتی را میتوان پیشبینی کرد، امیدوارم روزی شاهد این باشیم که اسیر احساسات نشویم و در بدترین شرایط و لحظات خودمان را کنترل کنیم.

او درباره درگیری پایان بازی تراکتور و گل گهر گفت: لازم می‌دانم از باشگاه گل گهر بابت میزبانی خوبشان تشکر کنم، اما در خصوص بازی ، با توجه به اینکه بازی درگیرانه ای بود همان ابتدای بازی منجربه شکستن بینی محمدرضا اخباری شد. در دقیقه ۸۵ با توجه به گلی که زده بودیم و نتیجه به نفع تراکتور در جریان بود طبیعی بود کمی اتلاف وقت کنیم و با توجه به آن داور بازی ۶ دقیقه وقت اضافه محاسبه کرد و در جریان بازی تا وقتی که داور سوت پایان را به صدا دراورد هیچ اتفاقی نیفتاد. اگر شما مجدد فیلم را مشاهده کنید متوجه میشوید که سعید مهری و قادری دو بازیکن تیم ما در حال خوشحالی کردن بودند و شماره ۴ تیم گل گهر لگدی را به بازیکن تیم ما زد که بعد از آن آرمین سهرابیان به این درگیری اضافه شد و این صحنه در دو قدمی کمک داور اول اتفاق افتاد.

سرپرست تراکتور گفت: وقتی ما بازی را در زمین حریف بردیم چه دلیلی دارد که درگیری و مشکلاتی را بوجود آوریم و ازین نظر که سعید مهری عکس العمل هایی نشان داد من این را تایید میکنم ولی شروع کننده درگیری بازیکنان گل گهر بودند که البته بازیکن شماره ۴ تراکتور این اتفاق زشت را رقم زد. قطعا باشگاه طبق آیین نامه برخورد لازم را با خاطیان انجام خواهد داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج