adexo3
۱۰۸۶۴۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

خطرناک‌ترین حریف؛ فکری باید هوشیار باشد

هافبک سابق استقلال گفت: نساجی از هر حریفی خطرناکتر است و می‌تواند در تهران دردسر ساز شود.

خبرگزاری مهر: هافبک سابق استقلال گفت: نساجی از هر حریفی خطرناکتر است و می‌تواند در تهران دردسر ساز شود.

مهدی فنونی زاده و در مورد شرایط این روزهای استقلال گفت: آبی پوشان در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به یک تساوی دست پیدا کردند. البته استقلال خوش شانس بود که سایر تیم ها نتایج عجیبی را به دست آورده و همچنان استقلال صدرنشین لیگ باقی مانده است.

وی افزود: صنعت نفت از پس مس رفسنجان بر نیامد و سپاهان هم در یک دیدار بسیار عجیب مغلوب شهر خودرو شد تا استقلال همچنان در صدر جدول باقی بماند.

فنونی زاده تصریح کرد: جمعه استقلال باید به مصاف نساجی برود. تیمی که حتی با تغییر سرمربی هنوز نتوانسته نتایج قابل قبولی کسب کند. البته جلالی سرمربی پخته و با تجربه ای است و به طور حتم برنامه های زیادی برای موفقیت نساجی قائم شهر دارد و حتماً به دنبال این است که بتواند استارت موفقیت اش را برابر استقلال بزند. آنها نمی خواهند در این دیدار هم بازنده باشند و این موضوع می تواند برای استقلال درد سر ساز شود. زیرا تیم هایی که در شرایط سخت قرار دارند از هر حریفی خطرناک ترند و اگر استقلال آنها را دست کم بگیرد به طور حتم چوب این اشتباهش را خواهد خورد.

وی افزود: آبی پوشان نمایش قابل قبولی برابر نفت داشتند. باید بگوییم بدشانس هم بودند که سه بار توپشان به تیر دروازه برخورد کرد ولی به گل تبدیل نشد. شاید اگر یکی از آن توپ ها وارد دروازه می شد، استقلال سه ا متیاز را کسب کرده بود و شرایط برایش بهتر می شد.

هافبک سابق استقلال خاطرنشان کرد: فکری باید هوشیار باشد. این روزها او از هر طرف تحت فشار است که تمرکز او را بر هم می زند. البته او سالها در استقلال حضور داشته و می داند کار کردن در این تیم سخت است. اما فشارها آنقدر زیاد شده که حتی باعث خواهد شد که او تمرکز خود را از دست بدهد.

فنونی زاده در مورد نبود یک هافبک بازی ساز در استقلال گفت: آبی پوشان به یک بازیکن نیاز دارند که بتواند در میانه میدان هم تیم را رهبری کند و هم با بازی سازی اش، مهاجمان رادر موقعیت گل قرار دهد. با توجه به اینکه استقلال در گروه سختی هم در لیگ قهرمانان قرار گرفته باید هرچه زودتر مسئولان باشگاه با همکاری کادر فنی به فکر جذب یک بازیکن توانمند باشند.

وی در پایان و در خصوص گروه سخت استقلال در لیگ قهرمانان، اظهار داشت: در چند دوره ای که از لیگ قهرمانان می گذرد، استقلال همیشه در گروه های سخت قرار گرفته است. البته این گروه ها همیشه بازی هایشان جذاب است اما اگر آبی پوشان می خواهند با قدرت در لیگ امسال حاضر شده و به مرحله بعد صعود کند باید نقاط ضعف خود را ترمیم کنند تا بتوانند در لیگ قهرمانان عملکرد موفقی داشته باشند در غیر این صورت به راحتی حذف خواهند شد و باید به انتظار بنشینیم که در سال آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج