۱۰۸۹۰۶۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فردا شب جدول لیگ برتر چه شکلی می‌شود؟

با برنامه ریزی مسئولان سازمان لیگ، فردا دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان دیدار معوقه هفته نهم لیگ را برگزار خواهند کرد.

طرفداری: با برنامه ریزی مسئولان سازمان لیگ، فردا دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان دیدار معوقه هفته نهم لیگ را برگزار خواهند کرد.

نتیجه نهایی دیدار دو تیم پرسپولیس و مس رفسنجان که از جمله بازی های معوقه رقابت های لیگ برتر به شمار می آید می تواند تغییرات زیادی را در جدول رده بندی لیگ موجب شود و به همین دلیل در این مطلب شرایط مختلف جدول پس از بازی را با توجه به نتایج احتمالی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

در صورتی که پرسپولیسی ها تیم برنده باشند

پرسپولیسی ها در دیدار اخیر خود موفق شدند سه امتیاز مهمی را از دیدار برابر تراکتور به دست بیاورند. آنها حالا ۲۱ امتیازی شدند و در صورتی که بتوانند برابر مس رفسنجان به برتری برسند تعداد امتیازات خود را به عدد ۲۴ می رسانند و این یعنی آنها خود را به پله سوم جدول رده بندی رساندند تا رسما در صف مدعیان رسیدن به قهرمانی قرار بگیرند.

در صورتی که یاران یحیی بتوانند در این دیدار به برتری برسند تنها دو امتیاز تا صدر جدول اختلاف خواهند داشت. در صورتی که سرخ پوشان ۲۴ امتیازی شوند بالاتر از تیم صنعت نفت آبادان (۲۳ امتیازی) و پایین تر از تیم سپاهان اصفهان (۲۵ امتیازی) قرار خواهند گرفت.

به این ترتیب علاوه بر دیدار برابر مس رفسنجان، یک بازی معوقه دیگر نیز خواهند داشت و به همین دلیل برد مقابل یاران ربیعی، می تواند آنها را امیدوار به کسب سه امتیاز دیدار معوقه بعدی کند تا در بازی های مساوی بالاتر از سایر رقبا بایستند.

در صورتی که بازی دو تیم مساوی شود

اگر پرسپولیسی ها و مسی ها با تساوی به کار خود خاتمه دهند تفاوتی در حال و روز سرخ ها ایجاد نمی شود چرا که آنها ۲۲ امتیازی می شوند و در نتیجه همچنان پایین تر از صنعت نفت آبادان ۲۳ امتیازی، در رده چهارم جدول رده بندی قرار خواهند داشت.

در سوی دیگر اما اوضاع برای مسی ها تغییر زیادی خواهد کرد چرا که آنها بیست امتیازی خواهند شد و به همین دلیل با جاگذاشتن سه تیم ۱۹ امتیازی بالای خود می توانند تا رده ششم جدول بالا بیایند. البته در صورتی که تفاضل گل بهتری به نسبت تیم فولاد داشتند حتی به رده پنجم جدول نیز می رسیدند.

در صورتی که رفسنجانی ها تیم برنده باشند

طبیعی است که پرسپولیسی ها در صورت شکست نمی توانند از جای خود تکان بخورند اما در عوض مسی ها با برد برابر سرخ پوشان صعود قابل توجهی خواهند داشت. آنها که تاکنون ۱۹ امتیاز به دست آورده اند وقتی مقابل پرسپولیسی ها با برد به کار خود خاتمه دهند می توانند ۲۲ امتیازی شوند و پروازی پنج پله ای به سوی صدر جدول داشته باشند.

آنها با ۲۲ امتیاز می توانند خود را به جای شاگردان یحیی در رده چهارم جدول رده بندی ببینند تا پس از تیم های استقلال (۲۶ امتیاز)، سپاهان (۲۵ امتیاز) و صنعت نفت آبادان (۲۴ امتیاز)، یکی از مدعیان بالای جدولی لقب بگیرند.

در نتیجه ...

با این حساب می بینیم که یکی از بازی های استراتژیک برای مسی های رفسنجان در لیگ بیستم همین بازی برابر پرسپولیس است که عصر فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. شاگردان محمد ربیعی در صورت برد در این بازی می توانند در ادامه بازی های لیگ بیستم در کلاس دیگری به کار خود ادامه دهند و همان طور که صنعت نفتی ها هفته هاست در میان سه چهار تیم بالای جدول رده بندی قرار دارند آنها به همین ترتیب به کار خود ادامه دهند.

در سوی دیگر سرخ پوشان هم به خوبی می دانند سه امتیاز این بازی و البته بازی معوقه بعدی، می تواند آنها را مدعی درجه یک رسیدن به عنوان قهرمانی نشان دهد و به همین دلیل است که بازیکنان پرسپولیس برای دریافت سه امتیاز این بازی کاملا توجیه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج