۱۰۹۲۲۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

خطیبی: طبق برنامه سازمان لیگ پیش می‌رویم

سرمربی آلومینیوم تاکید کرد تابع برنامه‌ریزی سازمان لیگ هستند و هماهنگی لازم برای انجام سه بازی پیش رو را انجام داده‌اند.

ورزش سه: سرمربی آلومینیوم تاکید کرد تابع برنامه‌ریزی سازمان لیگ هستند و هماهنگی لازم برای انجام سه بازی پیش رو را انجام داده‌اند.

رسول خطیبی درباره برگزاری سه هفته از نیم‌فصل دوم قبل از تعطیلات زمستانی لیگ برتر اظهار کرد: چنین اتفاقی جدید نیست و در سال‌های گذشته نیز شاهد بودیم. ما هم طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ که از قبل اعلام کرده‌اند، پیش می‌رویم و کارمان را انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی با این شرایط نداریم.

او ادامه داد: باشگاه ما طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ کارهای اجرایی خود را پیش می‌برد و حتی برنامه اردویی ما پس از این سه بازی هم مشخص شده است.

سرمربی آلومینیوم یادآور شد: بخاطر شرایطی که در نیم‌فصل اول به دلیل حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و وضعیت کرونایی برخی تیم‌ها اتفاق افتاد، یک مقدار برنامه‌ها نیاز به تغییر داشت، اما سازمان لیگ و آقای سهیل مهدی به خوبی برنامه‌ها را به هماهنگی رسانند تا هیچ مشکلی در کار تیم‌ها به وجود نیاید.

اسم هر کودک یک داستان قشنگ دارد! مجانی بخوانید

خطیبی تصریح کرد: خود ما هم قبل از دیدار با استقلال حدود دو هفته هیچ مسابقه‌ای نداشتیم، اما گلایه‌ای نداشتیم، تابع سازمان لیگ بودیم و همچنان هم هستیم. از آقای مهدی نیز بخاطر جمع و جور کردن چنین وضعیتی و اجرای مسابقات در زمانی که اعلام شده بود، تشکر می‌کنیم. ان‌شاالله پس از تعطیلات لیگ برتر نیز برنامه‌ها به خوبی پیش برود و هیچ تیمی دچار مشکل نشود.

او تاکید کرد: باشگاه آلومینیوم به دلیل اینکه از نظر هماهنگی و برنامه‌ریزی‌های قبلی جزو باشگاه‌های نمونه لیگ برتر است، از قبل برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های سه مسابقه در هفته‌های شانزدهم تا هجدهم و همچنین اردوی تیم پس از این سه دیدار را انجام داده و طبق نظم و انضباط جلو می‌رویم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج