۱۰۹۷۲۶۰
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

فرهاد به توصیه هواداران گوش می‌دهد؟

فرهاد مجیدی امروز به عنوان نخستین تجربه در لیگ بیستم روی نیمکت استقلال می‌نشیند. آبی‌ها باید در تهران از فولاد پذیرایی کنند.

روزنامه اعتماد: فرهاد مجيدي امروز به عنوان نخستين تجربه در ليگ بيستم روي نيمكت استقلال مي‌نشيند. آبي‌ها بايد در تهران از فولاد پذيرايي كنند. بازي رفت دو تيم در اهواز با نتيجه دو بر يك به سود فولادي‌ها به پايان رسيد. در آن بازي بود كه استارت مشكلات محمود فكري زده شد. با نتيجه‌اي كه به دست آمد و ويديوي پر بوقي كه از اظهارات سرمربي استقلال در پايان بازي در شبكه‌هاي مجازي منتشر شد. فرهاد مجيدي احتمالا به خوبي مي‌داند كه بازي امروز چقدر مهم است.

اين براي سومين بار است كه مجيدي طي دو سال گذشته هدايت استقلال را برعهده مي‌گيرد. فرهاد هر ۳ بار هم به يك شكل روي نيمكت آبي‌پوشان نشسته است. يعني به عنوان جانشين مربي جدا شده در اواسط فصل. اولين بار او جاي شفر را گرفت و تا پايان فصل در اين تيم ماند و فصل بعد جايش را به استراماچوني داد. بار دوم او به جاي استرا سرمربي تيم شد و قبل از فينال جام حذفي فصل قبل و ليگ قهرمانان آسيا از تيم جدا شد و حالا از هفته شانزدهم ليگ جاري جانشين محمود فكري شده است. مجيدي در تمام اين سال‌ها تنها آلترناتيو نيمكت استقلال بوده است.

فارغ از اينكه آيا خود مجيدي مشكلي با اين شكل آمدنش به استقلال دارد يا نه همچنين جدا از اينكه بايد براي نوع رابطه استقلال، مجيدي و هواداران تيم اسم جديدي پيدا كنيم، اين سوال مطرح مي‌شود كه اين بار سرنوشت ۷ محبوب در استقلال چه خواهد شد؟ در روزهاي گذشته هواداران استقلال با وجود شادماني از بازگشت مربي نسبتا موفق خود، ترديدهايي را هم در رابطه با او مطرح كردند. بيشتر اين هواداران به صورت آيتم‌گونه مواردي را هم به مجيدي تذكر داده‌اند.

برخي از اين آيتم‌ها مستقيما مربوط به خود مجيدي مي‌شود مثل «لطفا دور فضاي مجازي را خط بكش»، «لطفا زود قهر نكن» يا «اين بار سر بزنگاه دست تيم را در پوست گردو نگذار». بخشي از اين توصيه‌ها هم مربوط به مديريت تيم است مانند «لطفا جلوي بي‌انضباطي بازيكنان را بگير» يا «لطفا ثبات را به تيم برگردان و حواشي را جمع و جور كن». اينكه فرهاد مجيدي تا چه حد مي‌تواند در انجام اين كارها موفق باشد نياز به گذر زمان دارد.

استقلال در حال حاضر فاصله‌اي ۶ امتيازي با صدر جدول دارد. آنها بعد از بازي فولاد ۳ بازي نسبتا آسان با تيم‌هاي ماشين‌سازي، پيكان و صنعت نفت آبادان دارند. اگر استقلال مي‌خواهد همچنان در كورس قهرماني بماند بايد در اين ۳ بازي حتما موفق شود و مقابل فولاد حتما بازنده نباشد. اين ماموريت مهم فرهاد مجيدي و شاگردانش در هفته‌هاي آتي در مستطيل سبز است. در خارج از اين فرهاد مجيدي بايد حواشي گسترده‌اي كه حوالي تيم هست را جمع و جور كند.

برخي از پيشكسوتان استقلال از آمدن فرهاد مجيدي به استقلال رضايت ندارند. آنها با پيش كشيدن نوع جدايي فرهاد در دوره قبل، او را فردي غيرقابل اعتنا مي‌دانند. همچنين از اينكه او تنها گزينه مديران استقلال، وقتي تيم دچار مشكل مي‌شود به حساب مي‌آيد، دلخورند. نمونه‌اش مجتبي جباري كه در فاصله جدايي فكري و آمدن فرهاد نامش به عنوان دستيار ساكت الهامي يكي از گزينه‌هاي سرمربي‌گري استقلال مطرح شد. فرهاد مجيدي كه حالا به هر نحوي هدايت استقلال را برعهده گرفته است بايد حواسش به اين موارد هم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ع ک

      فکری بهتراز فرهاد بی تجربه هست امروزها باید تجربه کاری داشت وغیرت تیمی که فرهاد ندارد چون سه بار مربی شده وفرار کرده الان مدیران ss مقصرند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو چی میفهمی ها فکری باشه که تیم دهم هم نشه

      • بدون نام

        ازاین‌تاریخی‌هر‌کی‌حرفی‌بزن‌..لنگی‌هست

      • بدون نام

        پیشکسوت‌ها‌ساکت‌شین.لطفا

    • بدون نام

      بازی با ماشین سازی و پیکان و صنعت نفت آبادان آسونه ؟

    • بدون نام

      قراره هفته چندم قهربکنه باز...وباعث ابروتیم بشه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج