۱۰۹۹۵۹۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

زیدان: بازگشت رونالدو؟ می‌دانید دوستش دارم

زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خود به شایعه بازگشت رونالدو واکنش نشان داد.

ورزش سه: زین الدین زیدان در نشست خبری امروز خود به شایعه بازگشت رونالدو واکنش نشان داد.

رئال مادرید پس از توقف در دربی برابر اتلتیکو فردا به مصاف الچه خواهد رفت. فاصله با اتلتیکوی صدرنشین به هشت امتیاز افزایش یافته و رئال به برد در بازی فردا نیاز مبرم دارد. رئال پس از الچه باید بازی برگشت خود برابر آتالانتا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را نیز برگزار کند.

زیدان: بازگشت رونالدو؟ می‌دانید دوستش دارم

زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی گفت:« بازی فردا مثل یک تله است. الچه شاید در جدول جایگاه خوبی ندارد ولی به معنای این نیست که بازی ساده ای خواهیم داشت. می دانم الچه چه تیمی است و قطعا کار را برای مان سخت خواهد کرد. باید بهترین نمایش مان را ارائه دهیم.»

امروز خبر تماس ژرژ مندس ایحنت رونالدو با سران رئال برای فراخم ساختن مقدمات بازگشت فوق ستاره پرتغالی منتشر شد. زیدان در واکنش به این موضوع گفت:« همه می دانیم که رونالدو در رئال چه جایگاهی دارد و چه کارهایی برای این باشگاه انجام داده است. همچنین می دانید که من و همه در رئال چقدر رونالدو را دوست داریم ولی باید توجه داشت که او اکنون بازیکن یوونتوس است و کارش در این باشگاه را هم خیلی خوب انجام داده است. معتقدم باید به این مسائل احترام گذاشت.»

راموس روز گذشته گفت که می تواند تا 40 سالگی در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. زیدان در مورد این ادعای راموس و آینده او در رئال گفت:« معتقدم هدف گذاری خوبی است و اگر در سال های بعد بتواند فرم کنونی را حفظ کند، چرا که نه؟ راموس می تواند در این صورت 5 سال دیگر نیز بازی کند. در مورد آینده او باید صادقانه بگویم که چیزی نمی دانم. قطعا دوست دارم بماند ولی خودش تصمیم گیرنده است و پاسخ این سوال را راموس باید بدهد.»

بهبودی راموس و هازارد:« بله، هر دو دیگر مصدوم نیستند و برای بازی فردا در دسترس خواهند بود. به هر دو برابر الچه بازی می رسد ولی نمی توانم بگویم فیکس خواهند بود یا خیر.»

زیدان: بازگشت رونالدو؟ می‌دانید دوستش دارم

جدایی واران:« خیر؛ نشنیده ام که چنین چیزی بگوید و معتقدم در رئال خوشحال است و با ما خواهد ماند.»

مشکل رئال در بازی های خانگی:« به چنین چیزی فکر نمی کنیم و همیشه برای برد وارد زمین می شویم. درست است که برخی مواقع روز شما نیست و در برخی بازی ها نتیجه لازم را نمی گیرید ولی می دانیم که اگر قهرمانی لالیگا می خواهیم، باید بازی های خانگی را ببریم.»

وضعیت هازارد:« از لحاظ بدنی و ذهنی شرایط خوبی دارد. روحیه اش در تمرینات را خوب دیده ام و به خوبی مصدومیت را پشت سر گذاشته است.»

شانس قهرمانی لالیگا:« کمی عقب افتاده ایم ولی اتلتیکو و بارسا قطعا امتیاز از دست خواهند داد. ۱۲ بازی باقیمانده و اتفاقات زیادی می تواند رخ بدهد. باید تا روزی که شانس داریم امیدوار بمانیم و مبارزه کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج