۱۰۹۹۹۷۸
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

واکنش پیرلو به شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، به شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم واکنش نشان داد.

ورزش سه: آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس، به شایعات جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم واکنش نشان داد.

بعد از حذف ناامیدکننده یوونتوس از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حالا تیم آندره پیرلو تمام تمرکز خود را روی سری آ و کوپا ایتالیا قرار خواهد داد. در همین ارتباط بیانکونری فردا در چهارچوب هفته بیست و هفتم سری آ مهمان کالیاری خواهد بود.

آندره پیرلو پیش از این مسابقه گفت: "تیم به وضوح ضربه سنگینی را متحمل شد اما ما تمرینات خود را از سر گرفتیم و مسیر پیشرفت را در ذهن خود روشن کرده ایم. کالیاری تیمی است که اخیراً مربی خود را تغییر داده و بلافاصله نتایج مهمی را بدست آورده است بنابراین برای نمایش عالی مقابل کالیاری به غرور و روحیه تیمی نیاز داریم."

واکنش پیرلو به شایعات جدایی رونالدو از یوونتوس

پیرلو در ادامه گفت: "فصل ما سه شنبه به پایان نرسید. ما هنوز بازی های سری آ و فینال کوپا ایتالیا را داریم. ما با اصرار برای نشان دادن اینکه یوونتوس هستیم کار را از سر می گیریم و می توانیم با گرفتن بهترین نتیجه از خود در برابر لحظات منفی واکنش نشان دهیم. این به ما و اهدافی که خودمان تعیین کرده ایم بستگی دارد.

هنگامی که شروع می کنید ، امیدوارید که در هر بازی پیروز شوید اما این امکان پذیر نیست. این مانند رویاهای شما نیست. شما باید سخت کار کنید و بدانید که شکست هایی نیز وجود خواهد داشت. راه ما تغییر نخواهد کرد. ما باید ایمان داشته باشیم و به خود اعتماد کنیم. ما متقاعد شده ایم که هنوز آینده بزرگی در پیش رو داریم. ما باید این حذف را بپذیریم و از آن خطاها درس بگیریم. اکنون هدف ما لیگ است."

شرایط کریستیانو رونالدو و شایعات جدایی او: "رونالدو خوب است. طبیعی است که او از اتفاقاتی که رخ داد مانند همه ناامید است. او خوب تمرین کرد و بهبود یافته است تا فردا شب بازی کند. طبیعی است که شایعات پس از حذف وجود دارد زیرا او مهمترین بازیکن جهان به همراه لیونل مسی است. او با به ثمر رساندن 90 گل بیشتر از اینکه ارزش خود را ثابت کند برای ما خوب عمل کرده است. این پروژه ای است که برای آینده برنامه‌ریزی شده و جلو رفتن در آن تنها با بازیکنان جوان غیر ممکن است. این پروژه اولیه بوده و در آینده نیز همینگونه خواهد بود."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بابک

      این اروپایی ها چرا اینجوری مصاحبه می‌کنند خدایی خودشم نفهمید چی گفته یه جوری جواب ميدند که سوال کننده بیخیال بشه از سوال کردن

      پاسخ ها

      • سعید

        چون عادت کردی توهین مربی های داخلی رو بشنوی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج