adexo3
۱۰۹۹۷۳۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیا مسی و رونالدو به پایان خط رسیده‌اند؟

حذف رونالدو و مسی در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا چیزی نیست که به آن عادت داشته باشیم.

روزنامه همشهری: حذف رونالدو و مسی در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا چیزی نیست که به آن عادت داشته باشیم. این اتفاق هر ۱۶سال یک‌بار رخ می‌دهد. با حذف یوونتوس و بارسلونا به‌دست پورتو و پاری‌سن‌ژرمن حالا همه تحلیل‌ها به سمت پایان عصر این دو ابرستاره فوتبال رفته و هالند و امباپه به‌عنوان ابرستاره‌های آینده معرفی شده‌اند. اوضاع برای ستاره‌های پرتغالی و آرژانتینی خوب پیش نمی‌رود.

رونالدو

رونالدو مقابل پورتو هیچ کاری نکرد و غیراز یک ضربه به چارچوب تنها شغلش در این بازی این بود که سر کیه‌زا غر بزند. البته در ۲ دیدار رفت و برگشت ۲ خطای پنالتی مسلم روی او گرفته نشد و یک پنالتی هند دیگر هم در بازی سه‌شنبه‌شب می‌توانست گرفته شود. اگر این ۳ پنالتی گرفته می‌شد، حالا هیچ‌کس درباره پایان عصر کریستیانو حرف نمی‌زد و او ۳گل دیگر به تعداد نامحدود گل‌هایش در لیگ قهرمانان اضافه کرده بود. او و موراتا روی گل دوم اولیویرا و پورتو هم مقصر بودند و به ابتدایی‌ترین شکل ممکن دیوار دفاعی تشکیل دادند و نتوانستند مانع رد شدن توپ شوند. کاپلو که کارشناس تلویزیونی این مسابقه بود به‌شدت به رونالدو تاخت.

فابریتزیو رومانو خبرنگار معروف نشریه توتواسپورت تورین خبر داد که باشگاه یوونتوس برسر فسخ قرارداد با کریستیانو مذاکره خواهد کرد. یووه که هر سال قهرمان سری‌آ می‌شد، رونالدو را برای فتح لیگ قهرمانان خرید اما امسال همین سری‌آ هم با مربیگری پیرلو از دست رفته است. یوونتوس نمی‌تواند بیش از این برای ستاره‌ای در این سن‌و سال هزینه کند. البته شما رونالدو را از این تیم بگیرید، چیزی در حد لاتزیو یا فیورنتینا از آن باقی می‌ماند. بیشتر گل‌های این تیم از زمان پیوستن پرتغالی توسط او به ثمر رسیده. یووه با پیرلو راه به جایی نمی‌برد. سبک او این است که کوادرادو هر توپی را که گیر آورد سانتر کند روی دروازه حریف. کریس یک سال دیگر هم قرارداد دارد اما دوطرف ممکن است برسر فسخ به توافق برسند.

خوسپ پدررول، خبرنگار اسپانیایی هم خبر داده که ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو با رئال مادرید برای بازگشت این بازیکن مذاکره می‌کند اما بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد. فلورنتینو پرس همین الان به‌خاطر ۲ میلیون یورو حاضر به تمدید قرارداد سرخیو راموس نیست و از او خواسته دستمزدش را کم کند. او آلابا را هم که می‌تواند رایگان جذب کند، به‌دلیل درخواست مالی بالای این بازیکن فعلا رد کرده. بعید است با این اوضاع اقتصادی کرونا زده، باشگاه بتواند از پس هزینه‌های دستمزد رونالدو بر‌آید. شاید اگر پاری‌سن‌ژرمن در جذب مسی ناکام بماند، رونالدو را بخرد. منچستریونایتد هم به‌عنوان تیم سابق او امکان پرداخت حقوقش را دارد و گزینه آمریکا و تیم اینتر مایامی تحت مالکیت دیوید بکام هم روی میز است.

مسی

خوسه آنتونیو از دپورتیوو ادعا کرده که با هر اتفاقی ۲فصل دیگر مسی به اینتر مایامی خواهد پیوست. شاید در آن زمان رؤیای هم‌تیمی شدن او و رونالدو در آمریکا عملی شود. دیلی‌میل گزارش داده که همسر سسک فابرگاس - دانیلا سمان- همسر لئو مسی -آنتونلا- را متقاعد کرده که شوهران این دو باید دوباره در آمریکا هم بازی شوند. مسی آرژانتینی با پیروزی لاپورتا در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا و گزینه‌های جذاب و رایگانی مثل دی‌ماریا، اریک گارسیا، واینالدوم، ممفیس و آگوئرو و آلابا که برای خرید مطرح شده‌اند ممکن است برای ماندن وسوسه شود اما به‌دلیل دستمزد بالای خودش و حقوق خریدهای رایگان جدید ممکن است چنین اتفاقاتی رخ ندهد. همین بازیکنان هم حقوق‌های بالایی می‌گیرند که جذب آنها را سخت می‌کند. آگوئرو برای پوشیدن پیراهن بارسا باید از سالی ۷.۵ میلیون حقوق چشم بپوشد.

او هم‌اکنون ۱۵میلیون در منچسترسیتی می‌گیرد. آلابا هم خواهان دستمزدی سالانه بین ۱۵ تا ۲۰میلیون است. خود مسی هم که طبق آخرین قراردادش سالانه حدود ۱۴۰میلیون یورو دریافت می‌کرد و اکنون چنین پولی در باشگاه وجود ندارد. روی خرید هالند هم حرف‌هایی زده شده. چیزی که لئو را اذیت می‌کند این است که بارسا ۶ سال پیاپی به بدترین شکل ممکن توسط اتلتیکو، یوونتوس، رم، لیورپول و بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان حذف شده و شکست این تیم در اروپا سال به سال ساده‌تر می‌شود. بارسا امسال کام‌بک نخورد و در همان بازی رفت تقریبا حذف شد.

مسی یک پنالتی هم از دست داد که گل شدنش می‌توانست به بازگشت و صعود تیم کمک کند. به‌خاطر گل زیبایی که در پاریس زد، همه از او تمجید کرده‌اند و تمجیدها بیشتر برای به‌دست آوردن دل اوست تا راضی شود قراردادش را تمدید کند. پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی همچنان به‌عنوان گزینه‌های فصل بعد برای او مطرح‌اند. لاپورتا می‌خواهد با فروش بازیکنان تکراری و تمام‌شده و خرید بازیکنان جدید و همچنین با آوردن ناگلزمان که یک‌بار پیشنهاد مربیگری رئال را رد کرده و هم‌اکنون سرمربی لایپزیش است، به مسی القا کند که همه‌‌چیز در حال تغییر است و می‌شود دوباره قهرمان اروپا شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج