۱۱۰۰۱۹۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

پیوس: تقویت تیم‌‎های پایه مدنظر مدیران قرار گیرد

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به نتایج نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: عملکرد کلی تیم‌های حاضر در نیم فصل خوب بود، اما دانش‌افزایی و توجه به تیم‌های پایه در فوتبال باید در دستور کار مدیران باشگاهی باشد.

خبرگزاری ایرنا: کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به نتایج نیم فصل نخست لیگ برتر گفت: عملکرد کلی تیم‌های حاضر در نیم فصل خوب بود اما دانش‌افزایی و توجه به تیم‌های پایه در فوتبال باید در دستور کار مدیران باشگاهی باشد.

فرشاد پیوس روز یکشنبه افزود: آنچه در نیم فصل نخست لیگ برتر دیدم در نگاه کلی خوب و قابل قبول بود، البته مدیران باشگاه هایی که صبر و حوصله بیشتر داشتند به نتایج بهتری هم دست یافتند که این مساله باید در فوتبال ما نهادینه شود.

وی تاکید کرد: پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تیم هایی از این دست در نیم فصل نخست عملکرد خوبی داشتند. سپاهان به عنوان نماینده اصفهان آرام آرام خود را به بالای جدول رساند و نشان داد اگر صبر و حوصله در بین مدیران ما باشد، می توان به نتایج امیدوار بود و جا دارد مدیران فوتبالی ما از کادر فنی خود به خوبی حمایت کنند.

پیوس به حضور مربیان جوان در لیگ امسال اشاره کرد و گفت: سال ها بود شاهد یک چرخش غلط در بین مربیان لیگ برتری بودیم، نیمکت تیم ها در اختیار افراد خاصی بود که با رفاقت یا باندبازی به آن دست پیدا می کردند اما در لیگ امسال شاهد حضور مربیان جوان و با انگیزه بودیم که این برای فوتبال ما بسیار خوب است که در آینده نیز نتایج آن را خواهیم دید.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس تاکید کرد: مربیان جوان نسبت به مربیان قدیمی از انگیزه و جرات بیشتری برخوردار هستند و در زمین بازی از علم روز دنیا بهره می برند و به دنبال فوتبال سنتی و قدیمی نمی روند. همین شاخصه باعث می شود فوتبال ایران رشد چشمگیری داشته باشد که در نهایت به سود فوتبال ملی کشور خواهد بود.

پیوس یادآور شد: متاسفانه مساله‌ای که در فوتبال ایران مغفول مانده توجه نداشتن به رده‌های پایه است که از مدیران فوتبالی می خواهم روی آن تاکید و توجه کافی داشته باشند. همین الان اگر به جای آنکه بودجه های آنچنانی برای جذب یک بازیکن هزینه شود در رده های پایه خرج شود، در آینده‌ای کوتاه شاهد حضور چهره‌های جدید و البته تاثیرگذار در لیگ خواهیم بود که سودآوری خود را هم خواهد داشت؛ اما متاسفانه این مساله در فوتبال ایران نادیده گرفته می شود و تیم ها به دنبال بازیکنان دیگر می روند.

وی در مورد فدراسیون فوتبال و تیم جدید مدیریتی این فدراسیون هم گفت: باید از علم روز دنیا در این رشته بهره بُرد و با افزایش دانش‌افزایی و بهره‌گیری از خرد جمعی راه را برای اعتلای فوتبال ایران باز کرد. حضور روانشناسان ورزشی و افراد خبره در کنار تیم ها کمک شایانی به رشد فوتبال ایران می کند و باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج