اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۰۱۴۵۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مهدی رحمتی و شاید یک تصمیم سخت!

وضعیت این روز‌های پدیده (شهرخودرو) مثنوی هفتادمن است و زمان زیادی نیاز دارد تا روایت کامل و جامعی از آن ارائه شود، تیمی که اکنون در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظار آن است.

روزنامه خراسان: وضعیت این روزهای پدیده‌(شهرخودرو) مثنوی هفتادمن است و زمان زیادی نیاز دارد تا روایت کامل و جامعی از آن ارائه شود، تیمی که اکنون در وضعیت بلاتکلیفی قرار دارد و مشخص نیست‌ چه سرنوشتی در انتظار آن است. وضعیت مالکیت تیم هنوز مشخص نشده‌ که در اختیار بخش خصوصی است و یا این‌که به استان واگذار شده است. در این‌بین برخی بازیکنان هم از باشگاه جدا شدند و دست مهدی رحمتی از ستاره‌ها خالی شده است.

به حدی که سردرگمی در پدیده به اوج خود رسیده است. حالا این تیم در چنین شرایطی امروز باید به مصاف تیم صنعت نفت آبادان برود. دیداری که سخت و نفس‌گیر است و هر اتفاقی ممکن است برای نماینده فوتبال استان رخ دهد. مهدی رحمتی هم این روزها به شدت از شرایط تیمش ناراضی و شاکی است و این نارضایتی خود را هنوز به‌طور علنی به زبان نیاورده است‌.

سرمربی مشهدی‌ها که در فضای آشفته مالکیتی این تیم حکم نخ تسبیح را در جمع کردن و متقاعد کردن بازیکنان برای بقای تیمش داشته و دارد، این روزها به مشکلات بدی برخورد کرده که نامشخص بودن وضعیت قرارداد بازیکنان جدید، غیبت برخی نفرات چون امین قاسمی‌نژاد و عدم حضور جدیدترها در تمرین باعث عصبانیت او شده است. رحمتی نگران‌ وضعیت پدیده در این شرایط است و در گفت‌وگو با بازیکنان وعده کرده که چنانچه تیمش در بازی امروز مقابل صنعت‌نفت آبادان به خاطر مشکلات مالکیتی ناکام شود، کنفرانس خبری توفانی‌ای را در شرح شرایط این روزهای تیمش رقم خواهد زد.

به‌هر‌حال دیدار پدیده برابر صنعت نفت آبادان ساعت ۱۶:۳۰ امروز در چارچوب هفته هجدهم برگزار خواهد شد و می‌تواند بازی حساسی برای مشهدی‌ها باشد که در صورت نتیجه نگرفتن، هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. این‌طور که مشخص است حتی شاید مهدی رحمتی هم از سکانداری پدیده استعفا دهد و این اتفاق شرایط را تلخ‌تر خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج