جاباما
۱۱۰۴۶۷۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

تارتار: استقلال را به خوبی کنترل کردیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال را به خوبی کنترل کردیم به دنبال حملات و ضدحملات سریع بودیم و تیم ما منظم بازی کرد.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: استقلال را به خوبی کنترل کردیم به دنبال حملات و ضدحملات سریع بودیم و تیم ما منظم بازی کرد.

مهدی تارتار بعد از تساوی بدون گل مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: سال نو را به مردم خوب کشورمان تبریک می‌گویم. بازی را خوب شروع کردیم و نیمه اول پایاپای با استقلال پیش رفتیم تا دقایق ۳۵ که یک اتفاق در محوطه جریمه رخ داد و تنشی بین بازیکنان ما و حریف رخ داد و تمرکزمان را از دست دادیم.

تارتار: استقلال را به خوبی کنترل کردیم

وی افزود: استقلال 5-6 دقیقه بهتر از ما کار کرد. در نیمه دوم هم استقلال را به خوبی کنترل کردیم به دنبال حملات و ضدحملات سریع بودیم که در این بخش خیلی موفق نبودیم و توپ‌هایمان را از دست دادیم اما تیم ما منظم بازی کرد و تمام نکات را بازیکنان در بخش دفاعی به خوبی اجرا کردند و نتیجه برای ما مناسب بود. در این مسابقه 7-8 بازیکن آکادمی مقابل استقلال به میدان رفتند، از تیم جوانان هم در تیم بازی کرد که این برای ما دستاورد بزرگی است و به آینده امیدوار می‌کند.

تارتار در مورد اینکه چرا برخی از بازیکنان مطرح پیکان نیمکت نشین بودید، عنوان کرد: به هر حال ما در تمرینات هستیم و شما نیستید. اتفاقاتی که در تمرین رخ می‌دهد، مصدومیت‌ها و بیماری که در تمرین رخ می‌دهد شاید دلیلی برای بیرون نشستن این بازیکنان بود. جبیره و محمد علی درویشی در دو هفته گذشته در بازی دوستانه خیلی خوب کار کردند و حق‌شان بود که از ابتدا در این دیدار بازی کنند.

وی در مورد شکست این تیم مقابل استقلال در جام حذفی گفت: قبل از بازی حذفی هم گفتم به این مسابقه به چشم یک بازی تدارکاتی سنگین نگاه می‌کنیم و خیلی روی جام حذفی تمرکز نداشتیم. با توجه به پتانسیل تیم‌مان بیشتر روی لیگ برتر تمرکز داشتیم تا جایگاه مناسب در پایان فصل داشته باشیم. با توجه به نتایج فصول گذشته پیکان که شرایط خوبی نداشت امروز جایگاه نسبتا خوبی در جدول داریم و دغدغه سقوط نداریم. می‌توانیم مقابل تیم‌های بزرگ هم نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد حضور جولایی بازیکن جوان در بازی با استقلال گفت: او از بایکنان جوان ماست . دو سه هفته یکبار با بازیکنان جوانان ما بازی می‌کنیم و کیفیت خوبش را نشان داد. بازیکنان تیم‌های پایه را رصد می‌کنیم و امروز هم پاداشش را گرفت و برای اولین مرتبه در لیگ برتر بازی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعآ بازی نکردید فقط اوت می اندازید

    • بدون نام

      خدا رحمت کنه اتوبوسرا اینکه دفاع قطاری بود

    • علیبرزززز

      دمت گرم

    • بدون نام

      ۱۱ نفری دفاع کردن هنره؟؟؟ مهاجم نوکت از تو ۱۸ خودتون بیرون نیومده.تر تر اینا بهش نمیگن فوتبال.

    • بدون نام

      تارتار اصلا مربی نیست فقط فوتبال کثیف رو دارد و می کند که بهش می گن دفاع اتوبوسی

    • پارسوماشیم

      دستور کیو اجرا کردی آقای سرمربی؟ 5،4،1 ،،، 97 دقیقه دفاع

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج